به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی آغاز شد:

طرح غربالگری رایگان سرطان‌های شایع بانوان در بندر جاسک

طرح غربالگری رایگان سرطان‌های شایع بانوان در منطقه کم برخوردار بندر جاسک استان هرمزگان به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه این طرح روز یکشنبه 25 دیماه با حضور دکتر زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم مجلس شورای اسلامی، دکتر محمود طاووسی، سرپرست دفتر تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی، دکتر رامین صرامی فروشانی، رییس پژوهشکده سرطان معتمد، فرماندار این شهر و جمعی از مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بندر جاسک برگزار شد.

 در این طرح، بانوان منطقه جاسک از لحاظ ابتلا به سرطان و سایر بیماری های پستان و همچنین ویروس پاپیلومای انسانی غربالگری می‌شوند. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین متخصصان تشخیصی پژوهشکده سرطان معتمد متشکل از تعدادی جراح، رادیولوژیست و متخصص ویروس درمانی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تشخیصی موجود در کشور که توسط این پژوهشکده به جاسک منتقل شده است، در این غربالگری مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401102617829
  • خبرنگار : 71452