مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی:

۸۰۰۰ والور نفتی به تربت‌جام ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی از تحویل ۸۰۰۰ والور نفتی از سوی این جمعیت به فرمانداری تربت‌جام برای توزیع در مناطقی که قطعی گاز دارند خبر داد.

 محسن ذاکریان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام تحویل ۸۰۰۰ دستگاه والور نفتی به فرمانداری تربت‌جام برای توزیع در بین مشترکینی که گازشان به دلیل افت فشار گاز قطع شده است، اظهار کرد: با توجه به افت فشار گاز و افزایش مصرف بر اثر برودت هوا و یخبندان گاز برخی مناطق استان و همچنین شهرستان‌های مرزی به ویژه تربت‌جام قطع شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به قطع گاز این مناطق مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خواستار کمک و مداخله هلال‌احمر برای حل مشکل به‌ وجود آمده شد که پس از موافقت رئیس جمعیت هلال‌احمر با این درخواست، تعداد ۸۰۰۰ والور نفتی از انبار امدادی هلال‌احمر به ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری شهرستان تربت‌جام برای توزیع در مناطق هدف تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی افزود: توزیع این والورها از سوی فرمانداری تربت‌جام آغاز و تا زمان رفع مشکل شهروندان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأمین وسایل گرمایشی در برخی اماکن عمومی تربت‌جام با نظر فرمانداری این شهرستان، بیان کرد: جمعیت هلال احمر با استفاده از امکانات مانند هیترهای برقی و والورهای نفتی گرمایش سه مکان تجمعی شامل مساجد، حسینیه‌ها و سالن اجتماعات ورزشی را در این شهر تأمین کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: در ۱۷ روستای این شهرستان با ۱۲۰۰ نفر جمعیت، گرمایش مکان‌های تجمعی فراهم شده است تا مردم بتوانند قطعی گاز در سرمای شدید این روزها را تحمل کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401102517408
  • خبرنگار : 30147