معاون راهداری استان:

۹۱ محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۹۱ محور روستایی مسدود کرمانشاه در حال بازگشایی است.

 علی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بارش برف سنگین شب گذشته تاکنون باعث مسدود شدن تعدادی از محورهای روستایی استان شده، افزود: از بامداد تا ساعت شش صبح امروز (۲۵ دی) ۵۳ محور روستایی را بازگشایی کردیم.

وی تعداد محورهایی که هم اکنون مسدود بوده و عملیات بازگشایی آنها در حال انجام است را ۹۱ محور اعلام کرد که راه بیش از ۸۰۰ روستا را شامل می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طی ساعات اخیر بازگشایی تعدادی از این محورها انجام شده، عنوان کرد: تا ساعت ۱۴ امروز تمامی این محورها باز می‌شود.

سلیمی یادآور شد: بیشترین محورهای مسدود مربوط به شهرستان‌های پاوه با ۳۰ محور، کنگاور با ۲۰ محور و سنقر با ۱۳ محور است و در کرمانشاه نیز شش محور مسدود داریم.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه هم  با بیان اینکه در حوزه برق مشکل چندانی نداریم، گفت: تنها تعدادی از روستاهای میانراهان دچار مشکل هستند که نیروهای شرکت برق در حال رفع مشکل می‌باشند.

وی به افزایش مصرف گاز به ۱۴.۷ میلیون مترمکعب در شبانه روز گذشته اشاره کرد که نسبت به سال قبل در این روز ۵۰ درصد بیشتر شده است.

یگانه از مردم خواست در مصرف گاز نهایت دقت و صرفه‌جویی را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیز از امدادرسانی به ۶۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد حادثه شامل چهار مورد گرفتاری در برف و کولاک و پنج مورد حادثه جاده‌ای داشتیم، افزود: در مجموع به ۶۰ نفر امدادرسانی داشتیم.

وی همچنین از اسکان اضطراری ۲۵ نفر هم خبر داد که مسافران یک دستگاه اتوبوس در محور گیلانغرب به اسلام‌آباد غرب بودند.

به گفته محمدی، پنج نفر نیز طی حوادث ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی از آماده‌باش نیروهای هلال احمر تا پایان بارش برف و باران در محورهای استان خبر داد.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401102516908
  • خبرنگار : 50181