فرماندار سلسله:

خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود/ لزوم برگزاری متفاوت‌تر و پرشورتر برنامه‌های دهه فجر

فرماندار سلسله گفت: خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود.

میلاد شرفی ۲۴ دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله  استمرار جلسات شورای اداری را به منظور حل مشکلات فرابخشی شهرستان ضروری دانست و افزود: به دنبال این هستیم برای کاربردی کردن جلسات و رفع مشکلات شهرستان به صورت ریشه‌ای از حضور مدیران کل استانی بهره‌مند شویم تا تصمیم‌گیری‌های بهتری صورت گیرد و خروجی اثربخش‌تری از برگزاری جلسات داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با چالش‌هایی مواجه شده که نمونه آن اتفاقات و وقایع اخیر بود اما با تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و همدلی و بصیرت مردم، امروز ایران اسلامی یکی از قطب‌های منطقه خاورمیانه بوده که در راس حکومت آن خدامحوری و مردم سالاری است.

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم برگزاری متفاوت‌تر و پرشورتر برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان، عنوان کرد: باید در این ایام گزارشات عملکرد امیدبخش از سوی مدیران دستگاه‌ها منتشر شود و راه‌های رفته برای مردم بازگو و دستاوردهای انقلاب تبیین شود تا قدر نعمت‌هایی را که داریم بدانیم و شاکر باشیم.

شرفی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان شهرستان و پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهرستان، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات ناشی از بارش‌ها را داشته و تا رسیدن به وضعیت پایدار در همکاری مستمر با فرمانداری باشند. 

وی با اشاره به بازدید رئیس سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی چابهار و رئیس مجموعه تحفه از شرکت آبزی اکسیر کوثر(احرار کهمان)، نگاه مثبت آنها به سرمایه‌گذاری در این شهرستان را گام مهمی در راستای توسعه صنعت آبزی‌پروری و رفع مشکلات پیش‌روی این مجموعه عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از توان نماینده سلسله و دلفان و مدیران ارشد استان از این فرصت به نحو احسن بهره برد.

فرماندار سلسله با قدردانی از فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در راستای آبرسانی به ۱۲۵ روستای منطقه کهمان و امیر از مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواست تا جهت رفع مشکلات آب شرب برخی مجتمع‌های آبرسانی جهان‌آباد و کرکر نهایت تعامل را با مجموعه شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102516827
  • خبرنگار : 50177