اعزام ٧ مازندرانی به چهل و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ٧ نماینده قرآنی از مازندران به چهل و پنجمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهارکرد: چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله نهایی بخش نغماتی با حضور نمایندگان ٣١ استان در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور نمایندگان مازندران در این دوره از مسابقات، افزود: ٧ خانم و آقا از مازندران در شهر اهواز با سایر متسابقین به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این مسابقات از روز پنجشنبه٢٢دی ماه تا چهارشنبه٢٨ دی ماه ١٤٠١برگزار می‌شود و متسابقین مازندرانی راه یافته به این دوره از مسابقات روز جمعه ٢٣دی ماه به استان خوزستان اعزام خواهند شد.

حیدری در ادامه به رشته‌های مسابقات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق بخش برادران مصطفی قاسمی و سید صادق مسلمی، در رشته حفظ کل قرآن کریم بخش برادران پیمان ایازی و محمدرضا رضایی، در رشته قرائت ترتیل بخش خواهران راضیه رحیمی و در رشته حفظ کل قرآن کریم بخش خواهران رقیه رضایی و فاطمه نظری به‌عنوان نمایندگان مازندران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401102114639
  • خبرنگار :