امروز نوچه‌های غرب به این نتیجه رسیدند میان ملت و ولایت جدایی بیندازند

یکی از روحانیون ملایر گفت: امروز نوچه های غرب به این نتیجه رسیدند که باید به ستون خیمه اسلام حمله کنند و میان ملت و ولایت جدایی بیندازند.

حجت‌الاسلام علیرضا شمس دوشنبه ۱۹ دی‌ماه در تجمع مردم ولایت‌مدار ملایر که در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه در مسجد جامع ملایر برگزار شد، اظهار کرد: ملت ما هیمنه شرق و غرب را شکسته و چشم شیطان بزرگ را کور کرده است.

شمس بیان کرد: امروز در کنار ولایت فقیه اعتقاد داریم که خداوند در این جنگ آخرالزمانی ما را تنها نمی گذارد و همواره دست عنایت الهی بر سر این مملکت و مردم ولایت مدار و شجاع بوده است.

وی ادامه داد: همانطور که حوزه علمیه در سال ۱۳۵۶ جلودار و مظهر ایمان و غیرت دینی در حمایت از ولایت و مرجعیت بوده، امروز نیز حامی ولایت و مرجعیت است.

شمس با بیان اینکه امروز یک جنگ تمام عیار ترکیبی و آخرالزمانی بر جهان حاکم است، مطرح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان به خیال خام خود می خواستند کشور را تجزیه و دچار جنگ داخلی کنند.

شمس تصریح کرد: وقتی پس از پروژه های متعدد شامل شعارنویسی، کشته سازی و براندازی به شکست رسیدند، ناچار هستند به ستون خیمه انقلاب حمله کنند اما باید بدانند این ستون برای ملت اصل دین است.

این روحانی ارتباط ملت با مرجعیت و ولایت را ارتباطی حقیقی و پدر فرزندی دانست و افزود: امروز نور مقام معظم رهبری به عنوان فقیهی حکیم، وارسته و مقتدر به قلوب تمام آزاداندیشان جهان رسیده و نه تنها رهبر ایران است که در دنیا رهبر است و هر کس وجدان بیداری دارد به سربازی او در سراسر جهان افتخار می کند.

شمس با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچم را به وارث اصلی ظهور می رساند و ما در رکابش در زمان ظهور زندگی می کنیم، گفت: این ملت تصمیم گرفته است بهترین امت بعد از پیامبر باشد و اگر واقعه ای اتفاق بیفتد عاشورا به پا کند و مکتب سلیمانی را بسازد.

وی با اشاره به اینکه این ملت در آرزوی شهادت در رکاب ولی خدا زندگی می کند، بیان کرد: با توهین قلم به دستان مزدور داخلی و خارجی، آب دریا نجس نمی شود.

شمس تاکید کرد: ما ملتی هستیم که یکی از شئون عاقبت بخیری خود را ارتباط حقیقی با مرجعیت و ولایت فقیه می دانیم.

این روحانی با بیان اینکه این جنگ حق و باطل و جنگ تمدن اسلامی است، خطاب به قلم به دستان مزدور و کاریکاتوریست ها گفت: ما آماده ایم که در جنگ آخرالزمانی تمدنی، پیرو مهدی(عج) باشیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101912617
  • خبرنگار : 50416