معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در گلستان ابتکاری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه طرح ایجاد قرارگاه جهاد تبیین در استان ابتکاری است، گفت: در هر بخشی که کارها گروهی انجام شود یقینا نتایج مثبتی حاصل می‌شود.

علی مهاجر صبح امروز دوشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در جلسه شورای راهبری قرارگاه جهاد تبیین استان گلستان با بیان اینکه این قرارگاه با هشت کمیته تولید و جمع‌آوری محتوا، تبیین‌گران، رسانه و فضای مجازی، پشتیبانی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، ادارات‌کل و شهرستان‌ها و محلات فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: کمیته‌های قرارگاه باید در تعامل با هم باشند و اقدامات آنها در هماهنگی کامل صورت بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر اینکه در کمیته تولید محتوا باید موارد مدنظر با دقت و در سطح ملی و استانی جمع‌آوری شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا کمیته تبیین‌گران، اساتید زبده را شناسایی و به شورای راهبری قرارگاه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعات اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها، دانشجویان، معلمان، دانش‌آموزان، مراکز آموزشی، ورزشکاران و سایر اقشار توسط کمیته‌های مرتبط شناسایی می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه در استان گلستان طرحی ابتکاری است و هشت کمیته آن در دو کار گروه مجزا فعالیت می‌کنند که در اصل در یک زیرمجموعه هستند.

مهاجر از علی‌محمد زنگانه "استاندار گلستان" به عنوان رئیس قرارگاه جهاد تبیین استان و علی ملک‌شاهکویی "فرمانده سپاه نینوا" به عنوان جانشین قرارگاه نام برد و افزود: این قرارگاه نقش تأثیرگذاری را در حوزه‌های مختلف به خصوص در انتخابات پیش‌رو خواهد داشت.

وی بر ضرورت تدوین ساختار مجزای نقش مثبت هر دستگاه عضو قرارگاه در جهت پیشبرد اهداف کلی تأکید کرد و یادآور شد: در هر بخشی که کارها گروهی انجام شود یقیناً نتایج مثبتی حاصل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تبیین‌گر شدن بخشی از مردم جامعه را از دیگر اهداف تشکیل قرارگاه برشمرد و تصریح کرد: اعضای شورای راهبری باید به همه اتفاقات داخلی و خارجی اشرافیت داشته و دشمن و تهدیدها را بشناسند و با آگاهی از منابع تبیین ذهن جامعه هدف را برای مقابله با آنها آماده کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101912162
  • خبرنگار : 50039