امیدواری کاپیتان آویژه‌صنعت پارسا به پیروزی برابر رعد پدافند

کاپیتان تیم آویژه‌صنعت پارسا امیدوار است تیمش در برابر رعد پدافند پیروز شود.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط تیم آویژه قبل از دیدار با رعد پدافند هوایی تهران گفت: شرایط تیم خوب است و بعد از بازی با مهرام تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: یکسری نقاط ضعف در ۲ بازی قبلی داشتیم که روی آن کار کردیم و تمام بازیکنان تیم دست به دست هم داده‌اند تا تیم را به روند خوب قبلی بازگردانند. انشالله با پیروزی در دیدار با رعد این روند را آغاز می‌کنیم و تا پایان فصل با عملکرد خوب، به نتایج دلخواه دست پیدا خواهیم کرد.

حسین‌زاده آسیب‌دیدگی بازیکنان را یکی از عوامل عدم کسب نتایج مطلوب در دور برگشت عنوان کرد و افزود: درست است که در دور برگشت نسبت به دور رفت نتایج ضعیف‌تری گرفتیم اما در کنار اشتباهات فردی، آسیب‌دیدگی بازیکنان هم بی‌تاثیر نبود و همین آسیب‌دیدگی‌ها یکی از دلایلی بود که نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای باقی مانده تیم مشهدی در لیگ برتر بسکتبال ادامه داد: هرچند از جایگاهمان رضایت نداریم ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداده که نشود آن را جبران کرد چرا که پنج بازی از دور برگشت باقی مانده است. پس از آن هم وارد مرحله گروهی می‌شویم. بنابراین فرصت کافی برای کسب جایگاه مناسب تا قبل از پلی‌آف را در اختیار داریم.

کاپیتان تیم لیگ برتری استان در خصوص دیدار روز دوشنبه، ۱۹ دی، با تیم رعد پدافند هوایی گفت: تیم رعد جوان، دونده و باانگیزه است. هرچند دور رفت این تیم را در تهران شکست دادیم اما پیروزی در دور رفت تضمینی برای موفقیت در بازی برگشت نیست. بنابراین ما با تمام توان به میدان می‌رویم تا با پیروزی در این دیدار جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم.

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال کشور روز دوشنبه، ۱۹دی، برگزار می‌شود و تیم آویژه‌صنعت پارسا از ساعت ١٦ در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد میزبان تیم رعد پدافند هوایی تهران خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101911984
  • خبرنگار : 50084

برچسب‌ها