سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور، ذبیح‌الله کاوه به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

ذبیح‌الله کاوه_ سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری ۱۸ دی‌ماه در این آیین با بیان اینکه پرورش معلم از جمله وظایف این دانشگاه است، اظهار کرد: معلمی یک حرفه است و این وظیفه سنگین برعهده دانشگاه بوده که امید است با خرد جمعی بتوان به اهداف محوله که حرکت حول سند راهبردی است دست یافت.

وی افزود: راهبردهای رئیس سابق دانشگاه را ادامه خواهیم داد، البته رویکردهای جدیدی را مدنظر داشته و برنامه‌ راهبردی نوشته‌ام که امید است به این مهم دست یابیم.

کاوه گفت: عمده برنامه‌های مدنظر حول حوزه فرهنگی، معنوی و آموزشی خواهد چرخید که امید است با کمک همگان به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.
 
در ادامه احمدی_ معاون آموزشی پردیس بحرالعلوم شهرکرد بیان کرد:  این دانشگاه دارای دو پردیس است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نزدیک به ۱۵۳۰ دانشجو در رشته‌های آموزش ابتدایی، مشاوره، آموزش الهیات و نیازهای ویژه دارد، همچنین ۲۵۵ نفر دانشجوی مهارت‌آموز داشته که در مجموع ۱۷۶۰ دانشجو و مهارت‌آموز در این دانشگاه مشغول به تحصیل‌اند.

وی کسب رتبه دوم گروه زبان و ادبیات فارسی در جشنواره تعالی، راه‌اندازی ۳۰ کانون و پنج انجمن علمی را از جمله اقدامات صورت گرفته دانشگاه بیان کرد و گفت: پردیس بحرالعلوم دانشگاه فرهنگیان شهرکرد قطب زبان و ادبیات فارسی است که در ماه جاری چهارمین جشنواره دانش آموزش محتوا در رشته زبان و ادبیات فارسی برگزار خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام حبیب‌الله شاهسون_ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: قطعا آنچه مدنظر سازمان و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوده با جدیت پیگیری خواهیم کرد و اقدامات شایسته‌ای همچون گذشته در دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، در پایان این آیین از زحمات یک سال و سه ماهه عبدالرضا فتاحی تقدیر و ذبیح‌الله کاوه به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان معرفی شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401101811649
  • خبرنگار : 50123