طرح سفرهای تخفیف‌دار تا پایان نوروز توسط تاپ اجرایی می‌شود

تاپ، به عنوان مجری طرح خانواده پرشور پارسیان، اقدام به ارائه تسهیلات سفر و سفرهای اعتباری به سازمان‌ها نموده است و تا پایان سال قصد دارد این امکان را برای کاربران عادی نیز برقرار کند. اما برای رفاه حال عموم مردم، تا پایان نوروز اقدام به ارائه کدهای تخفیف کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سوپر اپلیکیشن تاپ، تفاوتی ندارد با اتوبوس، قطار و هواپیما سفر می‌کنید یا با خودروی شخصی به سفر می‌روید و قصد اقامت در هتل را دارید.
شاید هم قصد انتخاب تور را دارید و می‌خواهید صفر تا صد سفر را در قالب یک بسته اقامتی خریداری کنید.

مقصد سفر شما هر کجا که باشد، تاپ با تخفیف‌های ویژه همراه شما است. برای استفاده از خدمات گردشگری تاپ می‌توانید به سوپر اپلیکیشن تاپ مراجعه کنید یا با وارد کردن اطلاعات خود در صفحه تور با پشتیبانی خدمات گردشگری ارتباط بگیرید.
برای ارتباط سریع‌تر می‌توانید با شماره تلفن ۹۲۰۰۲۳۱۸-۰۲۱ تماس بگیرید.


یک سفر رویایی با تخفیف‌های استثنایی


سوپر اپلیکیشن تاپ به عنوان یک دستیار همه فن حریف در بخش خدمات گردشگری نیز با تمام توان همراه با تخفیف‌های ویژه همراه شما است.
اگر قصد سفر با هواپیما را دارید می‌توانید از کد تخفیف topticket۵ استفاده کنید تا از ۵% تخفیف تا سقف ۴۰ هزار تومان استفاده کنید.
در صورتی که قصد رزرو هتل دارید می‌توانید از کد تخفیف tophotel۵ استفاده کنید و ۵% تخفیف تا سقف ۵۰ هزار تومان در زمان رزرو هتل بهره‌مند شوید و اگر قصد رزرو تور را دارید با استفاده از کد تخفیف topticket۵، ۵% تخفیف تا سقف ۱۰۰ هزار تومان دریافت کنید.
برای استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید به اپلیکیشن تاپ مراجعه کنید یا در هنگام تماس با پشتیبانی با شماره تلفن ۹۲۰۰۲۳۱۸-۰۲۱ کد را به کارشناسان تاپ اعلام کنید.

تاپ دستیار همه فن حریف شما در سفر

سوپراپلیکیشن تاپ، با ارائه بیش از ۷۳ سرویس در حوزه خدمات مالی و فین تک، سلامت، پیشخوان پلیس و خدمات پرداخت مانند پرداخت عوارضی، در سال ۱۴۰۱ به عنوان معین گردشگری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتخاب شده و در تلاش است تا خدمات گردشگری را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به کاربران خود ارائه کند.
انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101811619
  • خبرنگار : 30188