معاون راهداری همدان اعلام کرد

برف‌روبی و نمک‌پاشی تمام محورهای همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳۰ کیلومتر-باند از محورهای استان همدان با استفاده از ۳۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و ۵۳۰ نیروی راهدار برف‌روبی و نمک‌پاشی شد.

جواد نگاهداری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه بارش برف در محورهای استان همدان، افزود: سطح تمامی محورهای استان لغزنده است و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل است.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری استان، به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان تمامی راه های شریانی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت روان در جریان است.

نگاهداری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته به هشت خودرو و یک اتوبوس که دچار نقص فنی شده، امدادرسانی شد و برای حمل مسافران در راه مانده اتوبوسی دیگر جایگزین شد.

وی تاکید کرد: از هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مطلع شوند و حتما از پر بودن باک خودرو و همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101509573
  • خبرنگار : 50034