معاون استاندار لرستان:

نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف انقلاب را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

مسلم مرادی سرابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که دوازدهم دی‌ماه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کلیت مسئله فرهنگ حجاب و عفاف دارای اهمیت مهمی است که باید از تجربیات موفق استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف توسط والدین در مرحله اول و بازگو کردن ابعاد گوناگون این فریضه‌های واجب در مرحله دوم برای نهادینه شدن فرهنگ حجاب بسیار موثر واقع می‌شود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی درست، تبلغ و تبیین آثار سو و مطلوب حجاب و عفاف بیش از بیش باید برای نسل جوان امروزی انجام گیرد تا با آگاهی جوانان بتوانیم فرهنگ درست حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنیم.

مرادی سرابی اضافه کرد: در راستای مقابله با بی‌حجابی آنالیز و تحلیل از بی‌حجابی داشته باشیم که این افراد چه تعدادی و این افراد از چه سطح قشری هستند.

وی ادامه داد: حلقه مفقوده در تمام مناسبات ارتباط است اگر بتوانیم با این افراد گفت‌وگو کنیم دیگر گرایشی به بی‌حجابی ندارند.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: نقش موثر آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی و اجتماعی انکار ناپذیر است.

مرادی سرابی اظهار کرد: باید از اسطوره تاثیرگذار به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیه و نخبگان علمی در زمینه ترویج حجاب و عفاف استفاده شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401101207390
  • خبرنگار : 50175