نشریه «به توان سلول» منتشر شد

انجمن علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا (س)، شماره نهم نشریه «به توان سلول» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "تکامل و سایه‌ی آن بر نسل‌های آینده"، "مصاحبه با دکتر امیرعلی حمیدیه"، "سلول‌های بنیادی، نقطه‌ی عطفی در ایمونوتراپی"، "ژن‌درمانی، در جنگ با بیماری هموفیلی" و "زیست نگار" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

شماره نهم  نشریه دانشجویی «به توان سلول»، به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه الزهرا (س) و مدیرمسئولی و سردبیری مریم رنجبر به صورت فصلنامه منتشر می‌شود.

در بخشی از سخن سردبیر نشریه می‌خوانیم:" ... بســیار خرســندیم کــه در شــرایط فعلــی توانســتیم اخبــار جدیــد دنیــای علــم خصوصــا علــوم زیســتی را در قالــب نشــریه در اختیــار شــما بگذاریــم. مشکلات و موانــع زیــادی باعــث انتشــار دیــر ایــن شــماره از نشــریه شــد، امــا تیــم نشــریه بــه تــوان ســلول تــلاش کــرد، تــا حــد امــکان مطالــب جالــب و جدیــدی را در اختیــار شــما خواننــدگان گرامــی قــرار دهــد.همان طور که مستحضرید با عبور از سختی ها و مشکلات پاندومی کرونا وارد دوره جدیدی شدیم،  کــه دانــش علــوم پایــه بــه خصــوص بیوتکنولــوژی و علــوم ســلولی بیــش از پیــش مــورد توجــه عموم جامعه قرار گرفته است.. و اهمیــت ایــن علــوم بــرای همــه ثابــت شده است. ..."

بــه عنــوان عضــو کوچکــی از جهــان علــوم زیســتی کــه تــاش می کند. از جریانات علوم مطلع باشد. باید بگویــم کــه دانشــمندان و پژوهشــگران امــروز معتقدنــد، هنــوز خطــر بیمــاری کرونــا بــه طــور کامــل از بین نرفته است. و بایــد احتیاط‌های لازم جهت جلوگیری از تکرار دوران سخت گذشته در نظر گرفته شود..."

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی آن می‌توانند به کانال alzahrastemcell@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401101206793
  • خبرنگار :