عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

دفاع از آزادی؛ پوشش دیکتاتورها برای تحقق اهداف

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می‌خواهند به اهداف خود برسند، گفت: تجاهر به براندازی دین و نظام، تفاوت عمده فتنه اخیر با دیگر فتنه‌های پس از انقلاب است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی، امشب ۸ دی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در بیرجند، اظهار کرد: این کشور اهل بیت عصمت و طهارت را از یاد نخواهد برد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به سه خاطره بسیار افتخارآفرین از خراسان جنوبی و بیرجند، افزود: مقام معظم رهبری مبارزات خود را از بیرجند آغاز کرده، دوم اینکه کمترین استفاده از شبکه‌های خارجی از خراسان جنوبی بوده و سوم منصب آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند است که ایشان نمی‌پذیرفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استقبال خراسان جنوبی‌ها از رئیس جمهور مایه افتخار نظام اسلامی شد، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۵ جریان انحرافی وجود داشته و این گویای این مسئله است که انقلاب ما شکست ناپذیر است.

خاتمی ادامه داد: پیمان با ولایت، همچنان به قوت خود باقی بوده و فتنه جریان انحرافی نیز جریان بسیار خطرناکی بود که اتفاق افتاد؛ این جریان بریده از انقلاب و امامت بود.

وی با بیان اینکه قصد اصلی دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور سرنگونی نظام بود که آن را در فراخوان‌های خود آشکارا بیان می‌کردند، افزود: هیچ تردیدی نکنید که هرچند بخشی از گرانی‌ها بر اثر سو تدبیر و سو برنامه‌ریزی است اما بخشی از آن نتیجه برنامه‌ریزی های دشمن است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید وضعیت معیشت مردم را سامان دهد، اظهار کرد: دشمن درصدد است با جنگ فرهنگی بی حجابی را در کشور ترویج کند، اما باید بداند که اگر رضاخان توانست حجاب را به طور کلی از بین ببرد، رضا خان زده‌ها هم خواهند توانست که این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای خود بر علیه ملت ایران شکست خورد و باید بداند تا وقتی که یک ایرانی در این کشور باشد، نخواهد گذاشت که یک وجب از خاک ایران از دست برود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: درخت انقلاب شجره طیبه‌ای است که با انجام این کارها حتی برگ‌هایش تکان نمی‌خورند؛ چه برسد به اینکه درخت تنومند انقلاب را بتوانند از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دیکتاتورها در پوشش دموکراسی و دفاع از حقوق زن و آزادی می‌خواهند به اهداف خود برسند و قصد آمریکا از آزادی زن، بردگی زن است، ادامه داد: هیچ توطئه‌ای به عمق توطئه اغتشاشات اخیر نبود چراکه در آن تجاهر به مخالفت با دین، تجاهر به توهین به رهبری و تجاهر به براندازی نظام می‌شد.

خاتمی با بیان اینکه دشمن باید بداند که اسلامیت و ملیت در این کشور جا افتاده است، افزود: مردم توطئه علیه ولایت را به خوبی تشخیص دادند و به خیابان آمدند تا با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند که از آن زمان تا کنون که ۱۴ سال می‌گذرد، این میثاق باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم از فاطمه(س) و فرزندان نورانی آن حضرت است، بیان کرد: انقلاب شکست ناپذیر بوده و همانگونه که نظام با فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف از بین نرفت، با اغتشاشات اخیر نیز سقوط نخواهد کرد.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی روزهای خاص فراوانی وجود دارد که یکی از آن روزهای خاص نهم دی ماه سال ۸۸ است که شاهد بودیم چه اتفاقات مهمی رقم خورد.

وی افزود: مردم ایران از اول انقلاب در هر آزمون سربلند بیرون آمده؛ نمره قبولی گرفتند و در چنین روزی مردم به صحنه آمده و سیلی محکمی به دشمن وارد کردند.

قناعت با بیان اینکه به برکت خون شهدا نسل جدید نقش آفرینی خوبی در شکست این فتنه داشتند، یادآور شد: گروهی نیز همچون برخی خواص با تحلیل‌های غیرواقعی نمره قبولی نگرفته و برخی از قطار انقلاب جاماندند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۸ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401100804706
  • خبرنگار : 50026