پاسخگویی تلفنی استاندار تهران به درخواست‌های شهروندان

استاندار تهران در حاشیه بازدید از سامانه سامد استان با تاکید بر اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم، به چند تماس تلفنی شهروندان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری ضمن بازدید از سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تقدیر و تشکر از ایجاد چنین امکان خوبی برای مردم استان تهران جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات اظهار داشت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم.


وی افزود: مراجعات حضوری زحمتی برای مردم دور از مرکز استان است و هم تعداد پاسخگویی به مراجعین محدود می باشد که سامانه «سامد» موجب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به امور می شود.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار تهران در جریان بازدید، پاسخگوی تلفنی تعدادی از شهروندان بود و بر پیگیری اقدامات لازم برای رفع مشکل مردم در قالب سامانه سامد تاکید کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401100502947
  • خبرنگار :