علی اصغر مالکی‌نژاد در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مطرح کرد؛

یکی از علت های فتنه اخیر دور بودن از فضای مساجد است

یکی از مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) گفت: متاسفانه درحال حاضر شاهد دورکردن مراسمات مذهبی از فضای مساجد هستیم که این موضوع یک تهدید به حساب می‌آید.

علی اصغر مالکی‌نژاد از مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) امروز شنبه 3 دی‌ماه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهارداشت : نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه جدید، نو و کامل است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در نوع خود بی‌نظیر است، مطرح کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تمام زحماتی که برای اسلام در طول تاریخ کشیده شده، بیان شده است.

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه باید تمام نشست‌ها و گردهمایی‌ها نیز در قالب و فضای مسجد انجام شود، عنوان کرد: متاسفانه درحال حاضر شاهد دورکردن مراسمات مذهبی از فضای مساجد هستیم که این موضوع یک تهدید به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: متاسفانه مساجد به بهانه‌های مختلف ازجمله کمبود فضا خالی شده است و هیئت‌ها بیش‌تر به سمت سالن‌های ورزشی و مراکز بزرگ‌تر رفته‌اند.

مالکی‌نژاد با اشاره به اینکه دورشدن از فضای مسجد برکت‌ها را نیز از بین برده است، خاطرنشان کرد: اگر از مساجد دوری نمی‌کردیم امروز شاهد فتنه‌های مختلف در سطح جامعه نیز نبودیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فقر فرهنگی هستیم، تصریح کرد: باید تمام مراکز فرهنگی را از موازی کاری دور کرده و فعالیت‌های ثمربخش را با محوریت مساجد دنبال کنیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100301525
  • خبرنگار :