مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد

تخلیه آب از ۱۱ منزل مسکونی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلیه آب از ۱۱ منزل مسکونی طی بارش ها اخیر در این استان توسط هلال احمر خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی به استان از عصر دیروز تاکنون، هشت منزل مسکونی در شهر دهدشت و سه منزل مسکونی در شهر باشت بر اثر بارش‌ شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، که نیروهای هلال احمر در جهت تخلیه آب کمک و امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه ۸ شعبه هلال احمر استان کشیک بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم هستند، اظهارکرد: ۱۲ پایگاه هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵ دستگاه خودرو کمک دار و ۱۲ دستگاه آمبولانس با ۶۰ نفر نجاتگر در سطح استان اماده کمک و امداد رسانی به مردم و افراد نیازمند کمک بودند.

فلاحی دوست تصریح کرد: همچنین نیروهای هلال احمر در تصادف رانندگی در محور" دهدشت به بهبهان" در محدوده منطقه" فیلگاه" حاضر شدند و کار رهاسازی را انجام دادند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پس ازخروج این سامانه بارشی از استان، احتمال یخ‌زدگی در راه‌های مواصلاتی استان وجود دارد، هم‌استانی‌ها هنگام تردد در جاده‌ها حتماً زنجیرچرخ و لباس گرم همراه خود داشته باشند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401100301252
  • خبرنگار :