میزبانی فرش‌آرا از تیم بالانشین لیگ برتر فوتسال

فرش‌آرای مشهد روز جمعه پذیرای سن‌ایچ ساوه، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال خواهدبود.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران  از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و رکن‌آذین خاورمیانه باید در خانه حریف به مصاف صنایع پشتیبان برود. این دیدار در شرایطی از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود که رکن‌آذین نتوانست با حضور حمید بی‌غم هم شرایط متفاوتی را تجربه کند و این سرمربی باسابقه هم ۲ هفته است که اردوی مشهدی‌ها را ترک کرده‌است.

پس از حمید بی‌غم، اسلامی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد، اما حضور او هم به عنوان سومین سرمربی تیم رکن‌آذین در این فصل گره‌گشا نبود و ۱ شکست دیگر برای این تیم ثبت شد.

حالا رکن‌آذین با ۴ امتیاز از ۱۷ بازی قبلی خود در قعر جدول قرار گرفته و تا منطقه بقا، ۱۳ امتیاز فاصله دارد. در ۹ بازی باقی‌مانده برای رکن‌آذین باید معجزه‌ای خاص و عجیب رقم بخورد که این تیم بتواند این فاصله را با قند کاترین جبران نماید. با ادامه وضعیت فعلی و در صورتی که قند آمل در تمام بازی‌های آتی شکست بخورد، رکن آذین تنها ۴ هفته دیگر فرصت دارد که شانسش را برای بقا، حداقل روی کاغذ حفظ کند.

دیگر تیم مشهدی، فرش آرا نیز روز جمعه از ساعت ۱۶ به مصاف سن‌ایچ ساوه خواهدرفت. این دیدار در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار خواهدشد.

فرش آرا با قدرت بهادری هرچقدر نیم‌فصل اول ضعیف کار کرد، با آغاز نیم‌فصل دوم رویه متفاوتی را در پیش گرفت و با چند پیروزی متوالی از منطقه سقوط کاملا جدا شد.

در نهایت در مصاف با گیتی پسند، سریال پیروزی‌های قدرت بهادری و شاگردانش قطع شد. حالا آنها این هفته یک بازی سخت دیگر در برابر یکی دیگر از بالانشینان لیگ برتر فوتسال دارند.

سن‌ایچ گرچه فاصله‌اش با مس سونگون صدرنشین به عدد ۱۱ رسیده، اما با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول است و تیم قدرتمندی در لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود. فرش آرا نیز با ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401093020432
  • خبرنگار : 50084