به گزارش ایسنا به نقل از پارت چاپ، برای اینکه در بین رقبا دیده شوید بهتر است که از هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید. هدایای تبلیغاتی به عنوان تبلیغات دائم شناخته میشوند. یعنی مخاطبتان زمانی که از آنها استفاده میکند، نوع خدمات شما در ذهنش ماندگار خواهد بود.
نکات ضروری چاپ سررسید تبلیغاتی:
ظاهر سررسید و تناسب آن با حوزه کاری
تناسب ظاهر انواع سررسیدهای تبلیغاتی با حوزه کاری یکی از مهمترین نکاتی به شمار میرود که باید به آن توجه داشته باشید. سررسیدها را در ابعاد و طرحهای متفاوت طراحی میکنند. بر اساس سلیقه شما هر یک از سررسیدها طراحی میشوند. دقت داشته باشید که زمان انتخاب کردن سررسیدهای تبلیغاتی باید رنگ داخل سررسید و جلد روی سررسید را با اجزای متفاوتی که سررسیدها دارند ، مطابقت دهید. این مسئله که حوزه کسب و کار شما با سررسید های تبلیغاتی دقیقا هماهنگ باشد اهمیت زیادی دارد.
سلیقه مخاطب
توجه به سلیقه مخاطبان یکی دیگر از مواردی است که زمان چاپ سررسید تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. با توجه به نیاز هر یک از مخاطبان تان می توانید یکی از انواع سررسید های اختصاصی را سفارش دهید. در صورتی که علاوه بر جنبه تبلیغاتی بودن می خواهید سررسید را به عنوان یک وسیله کاربردی برای مشتریان فراهم کنید ، باید به ماندگاری سررسید دقت داشته باشید. تنها در صورتی می توانید در کانون توجه قرار بگیرید که به سلیقه مخاطبان تان اهمیت دهید. هر یک از مخاطبان سررسید های خاص و منحصر به فردی را می پسندند. بر همین اساس می توانید سررسید های اختصاصی را سفارش دهید.
قطع سررسید
انتخاب اندازه مناسب سالنامه های تبلیغاتی یکی دیگر از مواردی است که پیش از چاپ سررسید ها باید به آن دقت نمایید. زمان انتخاب کردن سررسید های تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که اندازه سررسید استاندارد باشد. به عنوان مثال سررسید هایی که روز شمار هستند به طور معمول با اندازه وزیری طراحی می گردند. این نمونه از سررسیدها برای افرادی که به فضای بیشتری برای نوشتن نیاز دارند مناسب می باشد. بنابراین اندازه سررسید های تبلیغاتی را باید طبق نوع کاربردی که سررسید دارد ، تعیین کنید. کارشناسانی که تولید سررسید تبلیغاتی را بر عهده دارند به خوبی می توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند.
چاپ لوگو روی سررسید
نحوه درج لوگو روی سررسید های تبلیغاتی یکی دیگر از نکاتی است که زمان چاپ سررسید تبلیغاتی اهمیت دارد. مهم ترین معرف کسب و کار شما در هر یک از انواع سررسید ها لوگو و برند تان است. هر چه که در این اقدام ابتکار و خلاقیت بیشتری را به کار بگیرید ، می توانید در ذهن مشتریان تان ثابت بمانید. نحوه درج کردن لوگو روی جلد سررسید باید به نحوی باشد که حس رضایتمندی را به مشتریان انتقال دهد. آنها باید برای استفاده کردن از سررسید ترغیب شوند. لوگو را به شکل های متفاوت مانند نقره کوب یا طلاکوب روی سررسیدها چاپ می کنند. برای فروش سررسید هایی که چرمی هستند از پلاک برای حک لوگو روی جلد سررسید استفاده می نمایند. این اقدام زیبایی سررسیدها را چندین برابر می کند.
بهترین انواع سررسید تبلیغاتی
یکی دیگر از نکاتی که زمان چاپ سررسید های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد ، این است که انواع سررسید ها را به خوبی بشناسید. سررسید ها به صورت روز شمار، هفته شمار، ماه شمار یا هفته در دو صفحه طراحی می شوند. بر اساس نوع کاربردی که می خواهید سررسید داشته باشد ، می توانید یکی از انواع آنها را سفارش دهید. زمان سفارش مدل های متفاوت سررسید تبلیغاتی، باید به نیاز مشتریان خود و قیمت سررسید توجه نمایید. این مسئله که می خواهید مشتری از سررسید چه کاربردی دریافت کند ، اهمیت زیادی دارد . برای پرسیدن سوالات خود از کارشناسان ما با شماره 02188500898 در ارتباط باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی