فراخوان استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در فراخوانی، صاحبان ایده‌های فناورانه در حوزه سلامت را برای استقرار در این مرکز دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در این فراخوان آمده است: «منش» در راستای ماموریت خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور و در حمایت از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، گروه‌های استارتاپی صاحب ایده‌های فناورانه حوزه سلامت دعوت به عمل می‌آورد.

علیرضا عمومی در خصوص انتشار این فراخوان گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، آمادگی کامل دارد که به عنوان تسهیل‌گر و شتاب‌دهنده ایده‌های نوآورانه در حوزه سلامت تا زمان تبدیل آنها به محصول اولیه، تکمیل زنجیره ارزش، تولید و فروش محصول در بازار در کنار صاحبان ایده بایستد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، خدمات حمایت مرکز منش از صاحبان ایده را مواردی مانند: تجهیز فضای استقرار تیم‌ها؛ ایجاد شبکه‌ای برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و تیم‌سازی؛ تکمیل تیم منتورینگ برای جذب ایده‌ها؛ مشاوره و آموزش؛ تجاری‌سازی فناوری؛ حمایت در تامین منایع مالی؛ معرفی به سرمایه‌گذاران برشمرد و تاکید کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی منش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به عنوان زیست بوم نوآوری نخبگان حوزه سلامت می‌تواند مسیر مناسبی جهت جریان‌سازی حرکت فعالان حوزه فناوری و نوآوری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، علاقمندان می‌توانند برای استقرار در مرکز منش از طریق این لینک اقدام کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401092717984
  • خبرنگار : 71452