علی نظامی، امروز چهارشنبه ۲۳ آذر در آئین افتتاح میز ارتباطات مردمی دستگاههای تابعه وزرات اقتصاد که در آستانه سفر رئیس جمهور در استان برپا شده است، اظهار کرد: خدمت رسانی همراه با تکریم مردم بهترین راهبرد برای خنثی سازی توطئههای دشمنان به خصوص در شرایط حال حاضر است.
به گزارش ایسنا، وی برآورده کردن انتظارات مردم را یک فرصت ارزشمند دانست و بیان کرد: مدیران از تمام ظرفیتهای قانونی برای خدمت رسانی ویژه به مردم در میز ارتباطات مردمی استفاده کنند.
رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: اگر نیاز به دستور یا هماهنگی با مرکز و مدیران ملی باشد به عنوان نماینده وزیر اقتصاد در خدمت مدیران استانی خواهیم بود.
نظامی با بیان اینکه تمام تلاش را باید انجام دهیم تا مشکل افراد در هنگام مراجعه به میز خدمت حل شود، گفت: اگر درخواستی نیاز به بررسی مستندات داشت در اولین فرصت بعد از سفر رئیس جمهور محترم اقدامات لازم باید صورت گیرد.
نماینده تامالاختیار وزیر در میز ارتباطات مردمی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد ادامه داد: اگر به لحاظ قانونی امکان برآورده شدن درخواست متقاضیان نبود مدیران و کارشناسان مربوطه باید اقناع سازی را در دستور کار داشته باشند و ارباب رجوع میبایست دلایل و موانع احتمالی حل مشکلات را به طور کامل بداند.
نظامی بر تکریم مراجعه کنندگان تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد مدیران استانی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد، در این دو روز در محل میز خدمت حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه در سفرهای قبلی بیشترین حجم مراجعه کنندگان در حوزه بانکی بوده است، عنوان کرد: برنامهریزی شده ارائه هرگونه درخواست برای تسهیلات قرضالحسنه صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی دولت و مردم به شماره ۱۱۱ انجام شود.
میز ارتباطات مردمی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد از امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه لغایت پنج شنبه ۲۴ آذر ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در محل اداره کل امور اقتصاد و دارای واقع در سایت اداری برپاست.
انتهای پیام