شهردار:

۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر بروجرد آسفالت شده است

شهردار بروجرد گفت: ۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین و دنباله‌دارترین حوزه‌های فعالیت شهرداری، احداث، نگهداری و بهسازی معابر است.

وی تصریح کرد: در این میان، مدیریت شهری همواره با حفاری‌های گسترده ادارات خدمات‌رسان مواجه بوده که کار ساماندهی معابر سطح شهر را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با این حال مدیریت شهری از پای ننشسته و ماشین توسعه و بهسازی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را با شتاب بیشتری حرکت داده و یک رکورد بی‌سابقه در شهرداری بروجرد ثبت کرده است.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: آسفالت معابر شهر پس از یک دوره زمانی به دلیل فرسودگی یا حفاری‌های ادارات، نیاز به بهسازی دارد که متأسفانه در سنوات گذشته در این خصوص اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر و ورود اینجانب به‌عنوان خادم مردم در سمت شهردار بروجرد با تعامل، همفکری و برنامه‌ریزی‌های مدون و هدفمند، نهضت آسفالت برای لکه‌گیری و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر اجرایی و تاکنون ۶۵٠ هزار مترمربع از معابر سطح شهر با هزینه‌ای بالغ‌بر ١۴٠ میلیارد تومان به انجام رسیده است که می‌توان از آن به‌عنوان بزرگترین نهضت آسفالت در شهرداری یاد کرد.

شهردار بروجرد ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخانه آسفالت شهرداری (کیوره) حدود ٢۵۶ هزار مترمربع از عملیات فوق با استفاده از آسفالت تولید شده در این کارخانه، به انجام رسیده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401092113847
  • خبرنگار : 50175