استاندار کرمانشاه:

آینده ایران اسلامی درخشان است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردان و زنان شجاع گیلانغربی با وجود حملات سنگین دشمن بعثی، شهر را خالی نکردند و تا آخر پای انقلاب ماندند، گفت: آینده ایران اسلامی به برکت خون شهدا و پشتیبانی مردم ولایتمدار، روشن و درخشان است.

بهمن امیری مقدم، امروز(۲۰ آذر) در آیین گرامیداشت عملیات مطلع الفجر و شهدای گرانقدر این عملیات که در یادمان شهدای گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور برگزار شد، عنوان کرد: گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور است و مردمانی سلحشور دارد و دست کم ۷۵۰ شهید دلاور تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: مردان و زنان شجاع و دلاور گیلانغربی در زمان جنگ با رشادت در برابر عراقی ها جنگیدند و شهر را خالی نکردند.

امیری مقدم در ادامه سخنانش عنوان کرد: رهبر  معظم انقلاب در دنیا دارای جایگاه بسیار والایی هستند و امروز دشمنان با تمام توان به دنبال تخریب این جایگاه ممتاز هستند.

وی خاطرنشان کرد:  زمان آن فرارسیده که به شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" عمل کنیم و همه تحت رهبری ولی امر مسلمین در برابر جهان کفر بایستیم و به عنوان سرباز ایشان در خط مقدم دفاع از ولایت و رهبری باشیم.

مدیر ارشد استان ادامه داد: پشتیبانی مالی شبکه های معاند و برانداز بر عهده آمریکا و عربستان است و  با پول این کشورها روزانه هزاران دروغ بر علیه کشور منتشر می‌شود.

وی افزود: در این جنگ رسانه ای ناجوانمردانه و نابرابر، بر همگان واجب است که در قالب جهاد تبیین به روشنگری بپردازند.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دولت مردمی در شرایط بسیار سخت تحریم و فشار اقتصادی، با اتکا به توان جوانان انقلابی در حال اداره کشور و حل مشکلات موجود است. 

وی تاکید کرد: باید همه با اتحاد و همبستگی برای توسعه کشور و استان کرمانشاه تلاش کنیم و اجازه ندهیم دشمنان در میان ما تفرقه ایجاد کنند.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: آینده ایران اسلامی به برکت خون شهدا و پشتیبانی این مردم ولایتمدار، بسیار روشن و درخشان است و کوچکترین هراسی از اوباشی گری‌های عده‌ای فریب خورده نداریم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092013621
  • خبرنگار :