مدیر تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان:

در اعطای میزبانی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور اجحاف شد

مدیر تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان نسبت به اعطای میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر جوانان کشور به شهرستان گناوه واکنش نشان داد.

مهدی شهبازی در گفت و گو با ایسنا، افزود: باید با نگاه عدالت محور بر توزیع مناسب میزبانی ها و امکانات به سراسر کشور نگریست، مرحله نخست به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد که مقتدرانه توانستیم عنوان نخست گروه را کسب کنیم.

وی بیان کرد: در حالی که برای مرحله نهایی درخواست میزبانی داده بودیم و اگر نگاه عادلانه‌ای بود باید توزیع عادلانه میزبانی از سوی فدراسیون فوتبال صورت می‌گرفت، در کمال تعجب بار دیگر میزبانی به شهرستان گناوه داده شد در حالی که از هر نظر شرایط و حتی عدالت محوری باید میزبانی به بندرعباس داده می‌شد.

شهبازی تصریح کرد: امیدوارم اعطای این میزبانی به منزله فشار بر تیم برگزاری و داوری برای قهرمان کردن نماینده گناوه نباشد، تیم فولاد هرمزگان از هر لحاظ آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات است و امیدواریم اگر اتفاق خاصی در بیرون از زمین فوتبال نیفتد بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید فدراسیون فوتبال در خصوص توزیع عادلانه میزبانی ها نیز رویه بهتری را در نظر بگیرد تا شاهد اینچنین تبعیض‌هایی نشویم، اظهار کرد: ۲۱ آذرماه به گناوه اعزام خواهیم شد و از ۲۳ الی ۲۵ آذرماه مسابقات مرحله نهایی با حضور تیم های فولاد هرمزگان، شهدا حیات داوود گناوه، مقاومت گلساپوش یزد و آبی پوشان کاشان برگزار خواهد شد

به گزارش ایسنا، فولاد هرمزگان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه دارد در مرحله نخست با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه دوم به دور نهایی لیگ برتر جوانان فوتبال ساحلی کشور صعود کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401091912271
  • خبرنگار :