امام جمعه ابهر:

مدیریت فرهنگی کشور نیاز به مهندسی جدید دارد

امام جمعه ابهر گفت: مدیریت فرهنگی کشور نیاز به مهندسی جدید دارد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (۱۰ آذرماه) در گردهمایی طلاب، روحانیون بسیجی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد ابهر که در سالن اجتماعات حوزه علمیه شهر هیدج برگزار شد، اظهار کرد: حضور سیاسی روحانیون و تاثیر آن در شکل‌گیری مبانی فکری مردم و ایدئولوژی اسلام بسیار موثر است.

وی با بیان این‌که تحکیم مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده روحانیون است، تصریح کرد: امروز با الگوگیری از بسیج در کشور ما که یادگار امام راحل است، هسته‌های مقاومت در جهان به وجود آمده و خواب را از چشم دشمنان ایران اسلامی ربوده است.

امام جمعه ابهر در ادامه ضمن اشاره به تحرکات منافقان و اغتشاشگران در وقایع اخیر کشور، اضافه کرد: در دو ماه گذشته که فضای عمومی جامعه به بهانه حمایت از حقوق زنان، آزادی‌های اجتماعی و ملی‌گرایی توسط عده‌ای اغتشاش‌گر دچار التهاب شده ما شاهد بودیم که نه تنها از حقوق اجتماعی زنان حمایتی صورت نگرفت که حتی در حق زنان بی‌حرمتی نیز صورت گرفت و توسط نفوذی‌های دشمن و برخی مغفولان ملیت ایران، نسجام ملی و پرچم کشور نیز زیر سوال رفت.

حجت‌الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه مدیریت فرهنگی کشور نیاز به مهندسی جدید دارد، متذکر شد: این حوزه‌های علمیه هستند که باید در حوزه‌های مدیریتی، اقتصادی و آموزشی وارد عمل شده و با تولید اندیشه‌های نو و تئوری‌های سازنده مسیر را برای تداوم و تعالی انقلاب هموارتر کنند.

حجت‌الاسلام مرادپو خواهان تقویت هر چه بیشتر جایگاه حوزه‌های علمیه در جامعه شد و خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه از آغاز تاکنون منشا اثرات و تحولات بسیاری بوده‌اند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401091006502
  • خبرنگار : 50163