سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

فراهم شدن زمینه برای استفاده دانش‌آموزان نخبه از امکانات دانشگاه محقق اردبیلی

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی از فراهم شدن زمینه برای استفاده دانش‌آموزان نخبه از امکانات این دانشگاه خبر داد.

اسماعیل چمنی ۸ آذر در جلسه شورای پژوهش و فناوری استان اردبیل با اشاره به توانمندی های بالای دانشگاه ها، گفت: دستگاه های اجرایی به دانشگاه ها اعتماد داشته باشند و ضمن واگذاری طرح های پژوهشی خود به دانشگاه ها، به فرزندان بومی خود اعتماد کنند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: دانش آموزان نخبه می توانند از تمامی این امکانات استفاده نمایند.

وی به تداوم بازدید دانش آموزان از محیط دانشگاه ها تاکید و اظهارامیدواری کرد: باید به نحوی عمل کنیم تا امیدآفرینی و نشاط در میان نوجوانان و جوانان تقویت شود.

جبرائیل رزمجو دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری و کمیته علمی این ستاد، گفت: امتیازبندی پرونده متقاضیان و معرفی به شورای سیاستگذاری جهت تصویب نهایی پژوهشگران و فناوران برگزیده استان در کمیته علمی ستاد انجام شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برنامه های این دانشگاه در هفته پژوهش و فناوری، افزود: در همین خصوص برگزاری نشست های تخصصی علمی و فنی، کارگاه های آموزشی، بازدید علمی از واحدهای فنی، صنعتی و کشاورزی و اردوهای راهیان پیشرفت برای تبیین جهاد علمی و صنعتی کشور پیش بینی شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401090805255
  • خبرنگار : 30058