کشف بیش از ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس 

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند. 

سردار کیومرث عزیزی ظهر دوشنبه ۷ آذر ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی در این خصوص بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح استان تهران و قم هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری آنان اخذ شد.

وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک انبار محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و قم ۴ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از محل ۴۶۶ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود کشف و۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سردار عزیزی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی، قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401090704400
  • خبرنگار : 50291