فرمانده سپاه دامغان در گردهمایی بسیجیان:

برای مقابله با جنگ رسانه‌ای باید قوی‌تر عمل شود

فرمانده سپاه ناحیه دامغان معتقد است که برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن باید قوی‌تر عمل شود.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی پور ۵ آذرماه در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان دامغان و در آخرین روز از هفته بسیج در مصلی شهرستان دامغان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز بر برگ و بار شجره طیبه بسیج افزوده شده است و امید داریم بازهم براین عظمت و شکوه افزوده شود تا بتوانیم در عرصه های مختلف نقش آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج یک تفکر و یک فرهنگ است ، فرهنگی که اثرات آن درجهان قابل لمس بوده و از این رو بسیج به عنوان یک الگو، اسوه و سرمشق در جامعه مطرح است.

 فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان این که  برای تمدن سازی نیازمند تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: این مسئله می‌بایست از مسیر فرهنگ و تفکر بسیج عبور کند.

سرهنگ تقی پور به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: در جنگ رسانه‌ای با توجه به حمله گسترده دشمن و اثرگذاری زیاد آن در جامعه می بایست برنامه بسیار قوی و گسترده برای مقابله با این جنگ رسانه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج به الگویی برای تمامی کشورها بدل شده است افزود: این کشورها به تبعیت از فرهنگ و تفکر بسیجی هویت و استحکام سازمانی خویش را بدست می‌آورند و با روحیه مقاومت، استقامت، دلیری و فرهنگ جهاد و شهادت اتفاقات خوبی را رقم می زنند.
به گزارش ایسنا، در این گردهمایی از فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دامغان تجلیل شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401090502998
  • خبرنگار :