به گزارش ایسنا، ۱۹ آبان ماه بود که گروه صنعتی ایرانخودرو طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوقالعاده و پیشفروش یکساله با روش قرعهکشی را در سه قالب طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی کرد. این طرح در حالی برگزار شده بود که وضعیت ثبتنام شرکتکنندگان در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مرحله قبلی آن، مشخص نشده بود.
بدین ترتیب و با توجه به نامشخص بودن وضعیت ثبتنام شرکتکنندگان مرحله دوم (برگزار شده ۵ آبان ماه) و ثبت عبارت "در حال بررسی" در پنل کاربری این افراد، امکان ثبتنام برای این متقاضیان وجود نداشت و آنها مجاز به ثبتنام در مرحله جدید نبودند. بدین ترتیب محرز شد که تعداد زیادی از افرادی که در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده دوره قبل ایرانخودرو شرکت کرده و وضعیت آنها نامعلوم است، در دور جدید امکان ثبتنام نداشته و بدین ترتیب تعداد متقاضیان ریزش کرد. افراد جدیدی ثبتنام کرده و شانس برنده شدنشان افزایش پیدا میکند.
در همان زمان، با بروز این اختلال و به دنبال پیگیری ایسنا، ایرانخودرو اعلام کرد که این افراد تعداد محدودی هستند که در ثبتنام خود برنده اصلی هستند یا در لیست رزرو قرار دارند که بر این اساس یا خودرو دریافت خواهند کرد یا به شرط انصراف اصلیها، جایگزین خواهند شد. مشتریان اطمینان داشته باشند که مشکل طی روزهای آتی رفع میشود.
این مشکل پس از انتشار توسط این خبرگزاری، پس از چند ساعت رفع و سایت برای افراد باز شد و توانستند ثبتنام خود را انجام دهند.
اما نکته اصلی اینجاست که این اختلال مجدد در این مرحله چهارم (پس از حذف سامانه یکپارچه) از فروش محصولات گروه صنعتی ایرانخودرو که این بار در قالب فروش فوقالعاده و فروش فوری در سه طرح عادی، مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده از روز پنجشنبه هفته گذشته (سوم آذر ماه) آغاز شده، مجددا بروز کرد.
مجدد این مشتریان در تماس با ایسنا، اعلام کردند که باز هم نتیجه ثبتنام مرحله قبلی آنها (ثبت نام طرح سوم که از ۱۹ آبان آغاز شد) تا ظهر امروز مشخص نشده و همچنان وضعیت آنها "در حال بررسی" ثبت شده است؛ بر همین اساس باز هم این افراد نمیتوانستند در طرح جاری ایرانخودرو اقدام به ثبتنام کنند.
پس از پیگیری ایسنا از گروه صنعتی ایران خودرو این اختلال رفع و نتایج قبلی بارگذاری شد و متقاضیانی که برنده نشدهاند مجاز به ثبت نام مجدد در این مرحله از فروش محصولات ایران خودرو هستند.
انتهای پیام