جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمن به دنبال هویت‌زدایی و هویت‌سازی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال هویت‌زدایی و هویت‌سازی است، گفت: در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده ما است و نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه دیروز (یکم آذرماه) در جلسه کارگروه بسیج صنعت سپاه استان زنجان، اظهار کرد: امروز تولید و اشتغال باید اولویت ما قرار گیرد و در این زمینه باید تلاش دوچندانی داشته باشیم. در حوزه امید آفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم؛ چرا که دشمن می‌خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند. دشمن خودش هم به این نتیجه رسیده است که با این کارها نمی‌تواند به انقلاب آسیبی برساند.

وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای معنوی انقلاب را هم تبیین کنیم، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد و به دروغ برای مردم ما روایت کند، بنابراین باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها جهاد تبیین صورت بگیرد. باید در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم. امروز کار به جایی رسیده است که عربستان که چیزی از جمهوریت نمی‌داند جمهوریت ما را زیر سوال می‌برد.

طهماسبی ضمن ابراز تاسف از اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها کم‌کار کرده‌ایم، گفت: امروزه همه در زمینه جهاد تبیین مسئولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم. در حوزه امیدآفرینی باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم، ضمن اینکه دشمن می‌خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کارگروه بسیج صنعت سپاه استان در طرح سه‌شنبه‌های صنعت کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است، ادامه داد: باید این اقدامات در راستای کمک به صنعت و تولید استان ادامه یابد.

وی به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی سپاه استان اشاره کرد و گفت: در زمینه آب‌رسانی پروژه‌های بسیار خوبی در استان در حال اجراست تا از تنش‌آبی موجود در کشور کاسته شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401090200906
  • خبرنگار : 50160