شماره جدید نشریه دانشجویی «وقایع اتفاقیه» ‌منتشر شد

شماره‌ ششم نشریه «وقایع اتفاقیه» ماهنامه فرهنگی انجمن علمی دانشجویی علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "کمال گرایی"، "ابر انسان‌ها"، "هویت جعلی در ساختار ذهنی نوجوانان"، "پایان یک زندگی عاشقانه (طلاق عاطفی)" و "زنان سرپرست خانوار و مولفه‌های رضایت از زندگی" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره انتشار یافته است.

در بخشی از سخن سردبیر آمده است: «در هر جامعه‌ای باورها و اعتقادهای جمعی فارغ از معقول یا غیر معقول بودن آن‌ها ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی آن جامعه را می‌سازند که همواره می‌تواند دستخوش تغییر شوند. مشارکت جمعی افراد، جامعه، فرصت‌ها و مزایایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد که امکان تأمین آن به شکل، فردی مقدور نیست. در درون جامعه به دلیل وجود علایق مختلف انسان‌ها و گروه‌ها تضادهای اجتماعی وجود دارند؛ اما با وجود، تضاد تعادل و ثبات جامعه حفظ می‌گردد. در جامعه افراد نقش‌های گوناگونی را می‌پذیرند و به همان نسبت از مزایای اجتماعی مختلفی بهره‌مند می‌شوند و این یعنی به شکل کلی جامعه به حدود استقلال اعضا در جمع توجه دارد....»

شماره‌ سوم نشریه «وقایع اتفاقیه» به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) و مدیر مسئولی و سردبیری سیده هستی حسینی خواه به صورت ماهنامه منتشر شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲ آذر ۱۴۰۱ / ۰۷:۳۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401090200784
  • خبرنگار :