مسئول مجمع جهادگران استان خبر داد:

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل از اجرای رزمایش سراسری «جهادگران فاطمی۲» در استان اردبیل خبر داد.

مهدی اصلانی زاویه یکم آذر در بازدید از عرصه های رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شمال استان اظهار کرد: همزمان با هفته مبارک بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با مشارکت گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

به گفته وی، این رزمایش از ۲۸ آبان ماه در مرکز استان و از امروز در شهرستان های استان آغاز شده است و گروه های جهادی در ۱۲ عرصه، خدمات متعدد در مناطق محروم استان ارائه می کنند.

مشاور استاندار اردبیل گفت: ما در رزمایش جهادگران فاطمی۲ به‌دنبال گفتمان‌سازی جهادی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی استان هستیم‌.

اصلانی ادامه داد: در حوزه بهداشتی، درمانی و دامپزشکی ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و ویزیت رایگان دام و طیور، در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزاری برنامه ها و کلاس های متعدد آموزشی، بصیرتی، تربیتی و میزهای خدمت، در حوزه عمرانی ساخت و تعمیر مسکن محرومین و تداوم طرح های آبرسانی، در حوزه خدمات رسانی تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه در مناطق محروم، نمونه ای از برنامه های این رزمایش می باشد.

اصلانی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی، مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص، انقلابی، پای‌کار هستند که می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401090100537
  • خبرنگار :