آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 اصغر امیدی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: ثبت‌نام از گروه‌های دانشجویی از ۲۱ آبان آغاز و تا ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های سراسری، پیام‌نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی و... می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد، پیام‌نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی کاربردی برگزار می‌شود.

 امیدی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در  دی‌ماه برگزار و تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، تصریح کرد: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات(در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.

 به گفته وی، دانشجویان علاقمند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد- روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره  ۳۲۳۲۰۰۷۰  و شماره مجازی (ایتا و سروش+) ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ تماس و یا جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام غیر حضوری از طریق آدرس اینترنتی https://roytab.ir/chb_monazere اقدام کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401082920223
  • خبرنگار : 50124