نمایشگاه ساعت "ام کی" در شیراز برپا شد

با حضو فعالان حوزه ساعت، نمایشگاه ساعت "ام کی" به مدت دو روز و در روزهای ٢٦ و ٢٧ آبانماه در محل هتل شیراز برگزار شد.

بنیانگذار برند ساعت MK در ایران در حاشیه برگزاری این نمایشگاه و در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: طی ١٥ سال فعالیت، سمینارها و نمایشگاههای مختلفی توسط این برند برگزار شده و تلاش کرده‌ایم در طول سال آنچه که مورد نیاز مصرف کنندگان است را به نمایش بگذاریم.

علی دشتیان با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه، سمینارها و دوره‌های آموزشی برگزار شده است، افزود؛ برند همان نوزادی در حال رشد است که با مدیریت باید مسیر خود را پیدا کند تا به نتیجه ایده آل برسد.

او ادامه داد: سالهای متمادی است که در کار ساعت مشغول به فعالیت هستم و از ١١ سالگی علاقه وافری به این شغل پیدا کردم و برای خدمت رسانی واقعی وارد این عرصه شدم.

بنیانگذار برند ساعت MK در ایران با بیان اینکه این برند محدود به یک شعبه نشده و اکنون در سراسر کشور دارای شعباتی از برند ام کی هستیم، گفت: در حال حاضر ٤٠ نفر به صورت مستقیم در دفتر نمایندگی این شرکت در شیراز و بیش از ٣٨٠ نفر در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند.

دشتیان اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها شعبانی از این برند را راه‌اندازی کرده‌ایم.

او خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در روزهای ٢٦ و ٢٧ آبانماه جاری در محل هتل شیراز برگزار و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی خریدران این برند در کشور از این نمایشگاه انجام شد.

بنیانگذار برند ساعت MK در ایران ادامه داد: در این نمایشگاه تسهیلاتی در اختیار خریداران قرار دادیم و تلاش شد تا با اعمال تنفس در پرداخت در بازه زمانی تا ٥ ماه، خرید آسان تری تجربه شود.

دشتیان عنوان کرد: امروز١٠ درصد از جامعه با ساعت برند ام کی آشنا هستند و ساعت فروشانی که سالهای زیادی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند، اطمینان کاملی از کیفیت این نوع ساعت دارند.

او اضافه کرد: از آنجا که ساعت یک کالای اقتصادی است، هدف ما این است که اقشار بیشتری از جامعه بتوانند از یک ساعت با کیفیت، رنگ ثابت و ضد آب با موتور ژاپن استفاده کنند.

بنیانگذار برند ساعت MK در ایران همچنین با بیان اینکه خوشبختانه امروز بعضی از قطعات ساخت این نوع ساعت توسط خود شرکت تولید می‌شود، گفت: در این برند تنها ساعت مچی زنان و مردانه و ست تولید می‌شود.

دشتیان افزود: البته به زوج های جوانی که ست این نوع برند را انتخاب می‌کنند از سوی همکاران مغازه دار یا از طریق فضای مجازی تخفیف داده می شود.

او با بیان اینکه انواع ساعت برند «ام کی»، اقتصادی است و سه موتوره‌های این نوع برند استقبال بیشتری دارد، به خدمات پس از فروش این نوع ساعت هم اشاره کرد و گفت: محصولاتی ام کی یکسال گارانتی رنگ و آب دارند.

بنیانگذار برند ساعت MK در ایران همچنین با بیان اینکه برای "ام کی" زحمات زیادی کشیده شده تا کارایی بالایی برای مصرف کننده داشته باشد، گفت: آموزش ساعت سازی به همکاران در حاشیه نمایشگاه نیز اجرایی شد.

دشتیان اعلام کرد که علاقمندان برای مشاهده تنوع محصولات  برند "ام کی" و اطلاع از مشخصات و قیمت‌ها و شرایط اخذ نمایندگی می‌توانند به وب سایت طراحی شده توسط شرکت طراحی وب زئوس؛ به نشانی https://mkwatches24.com مراجعه کنند. 

انتهای رپورتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401082919968
  • خبرنگار :