مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان:

دانشگاهها فضای روشن آینده کشور را تبیین کنند

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی و القای ناامیدی در جامعه، گفت: امروز وظیفه دانشگاههاست که با تمام قوا وارد میدان جهاد تبیین شوند.

حجت الاسلام سید محسن طاهری  عصر امروز  در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان که به همراه تنی چند از فعالان فرهنگی استان صورت گرفت، اظهار کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای شما در مسئولیت جدید امیدواریم در دولت انقلابی نیروها به گونه ای عمل کنند تا تاثیرگذاری فراتر از دانشگاه داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به  مسئله جهاد تبیین در دانشگاه ها، افزود: با توجه به هجمه تبلیغاتی سوء دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر و به تبع آن تاثیرگذاری فکری و روحی ایجاد شده در جامعه، نیاز به همت همه جانبه مسئولین خصوصا دانشگاهیان در تببین اصول و ارزش های بنیادی انقلاب اسلامی داریم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با بیان اینکه امروز نگاه راهبردی به جهان اسلام و پیچ تاریخی تمدن نوین انسانی نشان می دهد که هراس دشمنان از پیشرفت ایران و جبهه اسلام و آزادی خواهان جهان است، خاطرنشان کرد: به زودی همه عمال و دست نشانده های استکبار جهانی نیز خواهند فهمید که باید بر قدرت، دین و عدالت، اراده مردم و آزادی خواهان تکیه کنند نه وعده های پوشالی شیطان بزرگ.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مهندسی کردن مسائل روز و تعیین وظایف و موضوعات مشخص برای دستگاه های متولی در حوزه جهاد تببین یک امر ضروری است، ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا با تعیین اهداف مشخص برای هر دستگاه به کار کیفی، محتوایی و انقلابی در این حوزه بپردازیم.

دکتر اسماعیل نادری با تاکید بر اینکه توجه به فضای مجازی باید در اولویت های ما قرار بگیرد، اضافه کرد: امروزه بخش عمده ای از جهاد تبیین باید در فضای مجازی و با رویکردهای منطبق بر این فضا طراحی و اجرایی شود.

وی پیوند حوزه و دانشگاه را برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه کشور بسیار ضروری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در استان گلستان نمونه موفقی از این پیوند بزرگ را به صورت دقیق و کارشناسی با خروجی مشخص و اثربخش به همه کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401082517923
  • خبرنگار : 50477