دبیر جایزه مطرح کرد

فرهنگ‌سازی موضوع لجستیک با برگزاری جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین

دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین گفت: در درجه اول فرهنگ‌سازی و توجه به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه‌های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است.

به گزارش ایسنا، دکتر بهروز کریمی امروز در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین که در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، افزود: ما معتقدیم برگزاری این رویداد می‌تواند بستری را برای شناساندن و تقویت نقاط قوت بنگاه‌ها و شناسایی نقاط احتمالی که نیاز به توجه بیشتر دارند، فراهم کند.

وی با تاکید براینکه این رویداد در راستای افزایش بهره‌وری بنگاه‌ها است، گفت: یکی از نقاط ضعف بخش‌های اقتصادی ما بحث‌های لجستیکی و مدیریت زنجیره تامین است که سالانه هزینه زیادی را به بنگاه‌ها و بخش کلان کشور تحمیل می‌کند.

کریمی تاکید کرد: ضرورت دارد که بتوانیم بهتر و بهینه عملکردهای لجستیکی را دنبال کنیم که این موضوع قطعا تاثیر بسزایی در بخش‌های اقتصادی کشور ما خواهد داشت.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دبیر این جایزه تاکید کرد: هرچه بیشتر این موضوع را مورد توجه قرار دهیم، می‌توانیم بستری را برای فعالیت‌های ارزشمند بنگاه‌های اقتصادی فراهم کنیم.

وی در خصوص این جایزه گفت: در اوایل سال ۹۷ با تشکیل تیم تحقیقاتی در مورد تعالی جایزه کارمان را شروع کردیم و یک تا دو سال تمامی مدل‌های مشابه را مورد بررسی قرار دادیم تا اینکه در سال ۹۸ اولین دوره جایزه ملی را برگزار کردیم.

کریمی با تاکید بر اینکه برای برگزاری این رویداد تفاهم‌نامه‌ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد کردیم، گفت: از این رو وظیفه برگزاری این جایزه در راستای اهداف وزارت صمت بر عهده ما بود.

به گفته دبیر جایزه، امسال در برگزاری سومین دوره جایزه، تاییدیه از سامان ملی بهره‌وری ایران را دریافت کردیم، زیرا این سازمان وظیفه ارتباط بخشی به جوایز ملی را دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401082517800
  • خبرنگار :