فرماندار خور و بیابانک:

۲۰ واحد مسکن محرومان در دست ساخت است

فرماندار خور و بیابانک گفت: با مشارکت بنیاد مسکن ۲۰ واحد مسکن محرومان در دست ساخت است که برای این خانه‌ها ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلاتِ کم‌بهره اختصاص یافته است.

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت مسکن محرومان در شهرستان خور و بیابانک، اظهار کرد: تاکنون در قالب طرح مسکن محرومان برای ۴۰ پلاک مسکونی در شهرهای خور و جندق زمین اختصاص داده شده است. علاوه بر این، واگذاری زمین برای احداث ۱۶ پلاک به اداره بهزیستی در شهرک امام رضا(ع) شهر خور انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ واحد مسکن محرومان که در شهرها و روستاها تکمیل شده است به بهره‌برداری رسیده که ۶ واحد آن در جریان سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افتتاح شد.

فرماندار خور و بیابانک گفت: برای واحدهای مذکور ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره با سود ۵ درصد از طرف بنیاد مسکن اعطا شده است.

طحانی تصریح کرد: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن ۲۰ واحد مسکن محرومان در دست ساخت است که برای این خانه‌ها ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلاتِ کم‌بهره با سود ۵ درصد به همراه ۲ تُن سیمان رایگان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص می‌یابد تا ۷۰ واحد مسکونی دیگر در سطح شهرها و روستاها برای محرومان احداث شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401082517510
  • خبرنگار :