سرانه آموزش HSE کارکنان شرکت گاز چند ساعت است؟

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در نیمه‌نخست امسال سرانه آموزشی HSE در این مجموعه به ازای هر نفر از کارکنان ۱۷/۵۶ ساعت است.

«محمود کشاورز» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 8920  نفرساعت به کارکنان در زمینه‌های مختلف HSE آموزش داده شده است، اظهار کرد: این آموزش‌ها در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست، پدافند غیرعامل بوده و  از این تعداد دوره آموزشی، ۷ دوره ایمنی و آتش‌نشانی، ۶ دوره بهداشت، یک دوره محیط‌زیست، یک مورد پدافند غیرعامل و ۳ مورد دیگر مشترک HSE و پدافند غیرعامل بوده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این تعداد دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است، تصریح کرد: آموزش به رشد و تعالی سازمان در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند.


کشاورز هدف از برگزاری این آموزش‌ها را افزایش تاب‌آوری در شرکت گاز، آشنایی با مفاهیم پدافند غیرعامل، کسب و کار از منظر پدافند غیرعامل،بهینه‌سازی مصرف منابع، ارتقای سطح سلامت کارکنان، بروزرسانی اطلاعات و دانش همکاران در راستای الزامات ابلاغ شده و ارتقاء سطح ایمنی کارکنان، ساختمان‌ها و در نهایت کاهش حوادث عنوان کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401082517320
  • خبرنگار :