راز مشتری مداری و جهش فروش با خط تلفن سیپ ترانک مخابرات

امروزه با وجود مشکلات اینترنت و هزینه‌ی تبلیغات، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها ترجیح می‌دهند برای پشتیبانی بهتر و مشتری مداری و فروش بهتر خط تلفن پنج رقمی را تهیه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتباط نماگستر، مزیت‌های خط تلفن siptrunk و فروش فوق‌العاده‌ی شرکت‌ها و فروشگاه برتری همچون وین مارکت و فروشگاه هفت و شهر فرش و... بخاطر داشتن خطوط ۵ رقمی سیپ‌ترانک سبب شده خریداران این خطوط روز بروز بیشتر شوند .

در این گزارش سعی داریم شما را با این خطوط بیشتر آشنا کنیم و هزینه نصب و نحوه‌ی ثبت نام  و هزینه‌ی خرید این خطوط را برای شما شرح دهیم قبل از مطالعه گزارش می‌توانید از مشاوره رایگان خرید سیب ترانک مخابرات ارتباط نماگستر که بیش از ۲۰ سال در مخابرات خدمات فروش و نصب تجهیزات مخابراتی و خط تلفن را انجام داده بهرمند شوید.

تعریف و علل جذابیت خرید سیپ ترانک و مزایای آن چیست؟

قبل از اینکه مزایای خطوط را بگوییم باید بگوییم siprtunk چیست؟ سیب ترانک خط تلفن مخابراتی که در بستر شبکه هستند به این خطوط خط تلفن اینترنتی نیز گفته می‌شود ارتباط بین آی اس پی و ترانک است مخابرات دو نوع خط ۴ و ۵ رقمی را ارائه می‌دهد یک خط ایوان است که خطوط آنالوگ هستند که بیشتر در شهرستان‌هاست و دوم خط تلفن سیپ‌ترانک که خط تلفن تحت شبکه نیز گفته می‌شود و بیشتر در تهران ارائه شده ولی در شهرستان‌ها نیز ارائه می‌شود و محبوبیت بسیاری دارد روش‌های مختلفی برای نصب و راه‌اندازی دارد.

  1. راه اندازی سیپ‌ترانک با روتر سیسکو روی پاناسونیک به طور مثال راه‌اندازی سیپ‌ترانک روی ns500
  2. راه‌اندازی سیپ‌ترانک روی مرکز تلفن ویپ که هزینه‌ی کمتری دارد و کاملا بر بستر شبکه س.و نصب و نگهداری راحت‌تری دارد  و تمامی امکانات بدون هزینه در مرکز تلفن ویپ وجود دارد.

تجهیزات مورد نیاز در هر دو روش متفاوت است ولی در هر دو روش نیاز به مودم‌های مخابراتی سیپ‌ترانک که با برندهای واتسون و تاینت و غیره در بازار عرضه می‌شوند.

جذابیت خط تلفن اینترنتی یا سیپ‌ترانک

1) امکان جابجایی راحت

 ۲) تعرفه و هزینه پایین

 ۳) ۳۰ خط تلفن همزمان

 ۴) مالکیت دائمی

چرا سیپ‌ترانک یا خط تلفن اینترنتی را از ارتباط نماگستر خریداری کنیم؟

۱) شرکت‌ها و فروشگاه‌های مطرح چون شهرفرش و وین مارکت و... از ارتباط نماگستر خط ۴ و ۵ رقمی سیپ‌ترانک را خریداری کرده‌اند

۲) نصب خط تلفن ۵ رقمی ارتباط نماگستر در کمتر از یک ماه با پشتیبانی و نگهداری و فراهم کردن تمامی تجهیزات لازم می‌باشد

۳) پشتیبانی ۲۴ ساعته

نصب خط تلفن ۵ رقمی دلخواه در کمتر از ۳۰ روز

شاید شما به روال کار اداری و مشکلات دادن خطوط آشنا باشید ارتباط نماگستر کفش‌های آهنین خود را به پا کرده تا این راه سخت را برای شما راحت‌تر کننده به شما حق انتخاب خط ۵ رقمی دلخواه را بدهد و کارشناسان با سابقه بالا در مخابرات را برای نصب این خطوط اعزام کند که تمامی کارشناسان دارای گواهی حسن انجام کار می‌باشند و به شما تضمین می‌دهند که تمامی تجهیزات مورد نیاز برای نصب شامل مودم سیپ‌ترانک و روتر سیسکو و یا مرکز تلفن پاناسونیک یا مرکز تلفن ویپ را تامین می‌کند .

شماره کارشناسان ارتباط نماگستر برای مشاوره رایگان، خرید، نصب خط تلفن 5 رقمی، خط تلفن اینترنتی و سیپ‌ترانک:

مهندس خسروی:  09124232099

دفتر مرکزی ارتباط نماگستر: 02145215

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401082417040
  • خبرنگار : 30188