آبی و زرد کرمان را تسخیر کردند/وضعیت کرونایی استان نسبت به هفته قبل بدتر شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس آخرین به روز رسانی ها، این هفته هیچ یک از شهرهای استان کرمان کارت قرمز دریافت نکرده اند و هفته قبل فقط ۶ شهرستان استان کارت زرد دریافت کرده بودند که این هفته سه شهرستان دیگر به آنها اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین اعلامی وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور تا ۲۰ آبان ماه، فقط شهرستان سیرجان در استان کرمان در شرایط پرخطر کرونایی قرار دارد و شهرستان کوهبنان که در هفته قبل نیز در این شرایط قرار داشت با کاهش تعداد مبتلایان در وضعیت نسبتا پرخطر قرار گرفته است.

شهرستان های بافت، رابر، قلعه گنج، کهنوج، منوجان و نرماشیر همچنان هفته گذشته در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما متاسفانه شهرستان های ارزوئیه و جیرفت با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این هفته کارت زرد گرفتند.

براساس این گزارش، همچنین شهرستان های انار، بردسیر، بم، راور، رفسنجان، رودبارجنوب، ریگان، زرند، شهربابک، عنبرآباد، فهرج، فاریاب و کرمان در این هفته آبی پوش هستند.

به گزارش ایسنا در هفته گذشته، ۱۵ شهرستان استان کرمان در وضعیت عادی کرونایی قرار داشتند اما در این هفته سه شهرستان استان به شهرهای زرد پیوسته اند و این می تواند یک زنگ خطری برای این خطه باشد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401082113979
  • خبرنگار : 50189