به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، وبینار استراتژی تولید محتوا در شبکههای اجتماعی با تدریس حمیدرضا خاکپور ـ مشاور و مدرس دیجیتال برندینگ، ۲۴ آبان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار میشود.
در شرایطی که بازاریابی از طریق شبکههای اجتماعی سخت شده، با انتخاب استراتژیهای درست و مناسب میتوان میزان فروش و مخاطب را در وضعیت مناسبی نگه داشت، در این وبینار مجازی به تشریح استراتژیهای مناسب در تولید محتوای شبکههای اجتماعی پرداخته خواهد شد.
"سفر شرکت کننده براساس لحظه حقیقت گوگل"، "مفهوم استراتژی"، "انتخاب هدف"، "رویداد کاوی"، "رقیب پژوهی"، "مخاطب شناسی"، "مدل و قالب محتوا"، "روش های انتخاب موضوعات محتوایی"، "سناریو نویس"، "کاربرد UGC"، "استفاده از CTA"، "تدوین تقویم محتوایی"، "تولید محتوا"، "انتشار محتوا"، "تجزیه و تحلیل محتوا" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می شود.
علاقهمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://rooydadestan.ir/?p=75098 مراجعه کنند.
انتهای پیام