به گزارش ایسنا به نقل از نوژن، هدف ما در این مطلب ارائه نکاتی است که بتوانید اطمینان پیدا کنید که بیشترین بهره را از بودجه و فضا و دکوراسیون مدنظر خود ببرید و محیطی مناسب برای کارکنان، مراجعین و برند خود ایجاد کنید.
نکات مهم و خواندنی در خرید مبلمان اداری
زمانی که مدیران تصمیم به خرید میز اداری اعم از میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کانتر و منشی، میز کنفرانس و همینطور صندلی اداری میگیرند، ممکن است با طیف وسیعی از مدلها و برندها مواجه شوند که انتخاب را کمی دشوار میکند. برای یک انتخاب عالی متناسب با فضای کار و راحتی کارکنان توجه به فاکتورهایی که در ادامه معرفی میشوند، لازم و ضروری است.
طراحی ارگونومیک
طراحی ارگونومیک اصطلاحی است که چند سالی است در میان طراحی و تولید مبلمان به خصوص میز و صندلی اداری وارد شده است و به معنای طراحی تجهیزات اداری متناسب با فرم بدن، جلوگیری از درد و فشار و ایجاد یک محیط کار سالم تر است.
برخی از فاکتورهایی که برای خرید صندلی نیاز است مورد توجه قرار گیرد، صندلی با گردنی سالم و تکیه گاه کمر هستند. صندلی ارگونومیک به راحتی قابل تنظیم هستند تا نیازهای فرد برآورده کرده و تکیه گاههای آن سبب کاهش فشار به مچها و پا و کمر شود. همچنین میزهای اداری باید دارای ارتفاع مناسب و دسترسی خوب و راحت برای استفادهکنندگان در طول ساعات طولانی کار باشد.
توجه به فضای در دسترس
فضا و مساحت دفتر و محیط کاری را به خوبی در نظر داشته باشید و ببینید با کدام عناصر مبلمان اداری میتوانید فضای کارآمدتر و قابل دسترستری داشته باشید. از اقلام ضروری مانند میز و صندلی مدیریت، کارشناسان و کارمندان، میز و صندلی منشی، فایلینگ و کمد و نیم ست اداری برای میهمانان یا صندلی انتظار شروع کرده و مکانی برای ماشین آلات را نیز لحاظ کنید.
ببینید آیا فضای کافی برای رفت و آمد و باز و بستهشدن دربها و کشوها دارید یا خیر. اگر محیط کاری کوچکی دارید میز کارگروهی میتواند گزینهای مناسب برای صرفهجویی در فضا شود. اولویتبندی برای خرید موارد ضروری و همچنین ابعاد میز و صندلی مورد نظررا فراموش نکنید.
سبک و زیبایی
در حالی که عملکرد و کارایی بر سبک ارجحیت دارد اما ظاهر مبلمان و توجه به زیبایی آن نباید نادیده گرفته شود. درکنار کارایی، زیبایی مبلمان نقش مؤثری در روحیه کارمندان، برجسته نمودن و وجه برند شما در میان مشتریان و همچنین تمایز از رقبایتان دارد.
سبکهای متعدد از مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک توسط برندهای مختلف تولید میشود که می توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود و آنچه که با سلیقه و دکوراسیون سایر اجزا همخوانی دارد، انتخاب کنید. ترکیبات فلز و شیشه، فلز و چوب و سایر فرآوردههای چوبی و پلاستیکی متریالی هستند که در ساخت سبک های مدرن مبلمان بکار میرود و دوام و ماندگاری بالایی دارد. در حالی که چوب بیس اصلی سبکهای کلاسیک است. رنگبندی مبلمان و هم پالت بودن سایز اجزا نیز از دیگر موارد مهم است.
در میان مدلها بچرخید و پیش از خرید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی دلانگیز مشاوره بگیرید.
کیفیت متریال
کیفیت متریال و مواد بکاررفته در ساختار میزهای اداری و بخصوص در صندلی اداری بسیار مهم است. مواد بکار رفته در قسمت نشیمن و تکیهگاه نباید بعد از مدتی استفاده از فرم اصلی خود خارج شود. برای قسمت نشیمن بهتر است از مدلهایی استفاده شود که در قسمت تکیهگاه آن هوا جریان داشته باشد.
قسمت روکش و رویین باید از پارچه و متریال بادوام استفاده شده باشد. پارچههای چرم نباید باعث تعریق بدن شود. همچنین قابلیت جابجایی راحت با چرخها برای جلوگیری از آسیب به صندلی باید موجود باشد.
قیمت و برند تولیدکننده
با توجه به فاکتورهای بسیاری که لازم است در نظر بگیرید، انتخاب یک تولیدکننده قابل اعتماد و برند معتبر که تمام پارامترهای یک محصول با کیفیت، ارگونومیک، قیمت مناسب در کنار زیبایی و کارایی را یکجا در خود داشته باشد، ضروری است. مجموعه موردنظر باید محصولات خود را گارانتی کند، طیف وسیعی از سبکها و مدلها را در اختیارتان بگذارد و از همه مهمتر رنج قیمت مناسبی را ارائه دهد.
در همین راستا شما را با شرکت نوژن یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان اداری به عنوان طراح و تولیدکننده انواع میز و صندلی اداری مدرن و به روز در کشورمان آشنا میکنیم. شرکت نوژن با بهرهمندی از تخصص کارشناسان، تجهیزات پیشرفته و کیفیت مواد اقدام به تولید تجهیزات ادارات نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین به وب سایت رسمی مجموعه با نشانی اینترنتی https://nujan.net مراجعه و یا با شماره 02158942 در تماس باشید.
انتهای رپرتاژ آگهی