انجام عملیات زیرسازی و آسفالت در ۲۶۳ روستای خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در ۲۶۳ روستای استان طی امسال خبر داد.

هادی زارعی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای ۸۰ پروژه آسفالت طی سال جاری اظهار کرد: در سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با عملیاتی شدن پروژه های عمران روستایی، تحولی عظیم در عمران روستایی استان شکل خواهد گرفت .

وی افزود: طی سال پیشِ‌رو در ۲۶۳ روستا عملیات زیرسازی و آسفالت از محل اعتبارات ملی، قیر رایگان و مشارکت دهیاری ها، ریاست جمهوری و محرومیت زدایی با اعتباری معادل ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال خواهیم داشت که هم اکنون پیمانکاران و ماشین آلات بنیاد مسکن در ۲۰۰ روستا با حجمی معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع مشغول به کار هستند.

زارعی با تقدیر از همراهی و کمک نمایندگان مجلس و مسئولین استانی گفت: بازنگری طرح های هادی از ضرورت های این نهاد است که تا کنون ۱۳۰ طرح انجام شده و امید داریم با اعتبارات تخصیصی سفر ریاست جمهوری، ۲۶۷ طرح باقیمانده جهت بازنگری در چند سال آینده به انجام برسند.

وی تاکید کرد: این مجموعه، اعتبارات استانی در روستاها را بر اساس نیاز و شاخص های سازمان مدیریت اجرایی می کند و در این مسیر، برقراری عدالت و داشتن چارچوب های منطقی و توجه به روستاهای محروم و مناطق عقب مانده از اعتبارات که همچنان دیده نمی شوند از خط مشی های بنیاد مسکن در پروژه های پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401081006991
  • خبرنگار : 50444