سامپائولی: برابر رئال هر اشتباهی تاوان دارد

سرمربی سویا به ستایش از رئال مادرید بعد از شکست برابر این تیم پرداخت. او می‌گوید رئال از هر اشتباهی به خوبی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، سویا در هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال مادرید و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

سویا درحالی بازنده این بازی شد که تا دقیقه ۸۰ رئال را با تساوی یک بر یک متوقف کرده بود اما یک اشتباه بد باعث شد تا واسکز گل دوم را به ثمر برساند و بعد از او هم والورده گل سوم را زد تا رئالی ها یک پیروزی دیگر را کسب کنند.

سامپائولی سرمربی آرژانتینی سویا در نشست خبری بعد از بازی گفت: این رئال است و هر اشتباهی برابر این تیم تاوان دارد. در ۱۰ دقیقه نخست بسیار بد بودیم. متاسفانه یک اشتباه بسیار بد داشتیم و باعث شد تا رئال به گل دوم برسد. اگر آن اشتباه رخ نمی داد اکنون نتیجه بازی متفاوت بود. در چنین بازی های یک اشتباه تیم را به شدت جریمه می کند.

او ادامه داد: درست است که ما در این بازی شکست خوردیم اما براین باور هستم که مستحق آن نبودیم. می توانستیم حداقل یک امتیاز را به دست آوریم. رئال تنها در ۱۰ دقیقه آغازین کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. در بقیه دقایق نیمه نخست تیم ما برتر بود. در نیمه دوم هم که دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و اجازه خودنمایی را به رئال ندادیم تا اینکه آنها روی یک اشتباه بد به گل دوم رسیدند. به هر حال این رئال  مادرید است و از قدرت خود هم در  این بازی استفاده کرد و به پیروزی رسید.

سویا در فصل جاری لالیگا نمایش ناامید کننده ای داشته است و حتی اخراج لوپتگی و آمدن سامپائولی آرژانتینی باعث نشده است تا این تیم از بحران خارج شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401080100017
  • خبرنگار : 90111