مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبرداد

سرعت بخشی به روند آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده خوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: روند بازسازی و آواربرداری مناطق زلزله زده این شهرستان با سرعت پیش می رود.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سرعت دهی به روند بازسازی مناطق زلزله زده خوی افزود: درحال حاضر ۵۰ کامیون تا روز جمعه و از روز جمعه نیز ۵۰ کامیون دیگر به مدت روز متوالی، نسبت به آواربرداری و حمل ماسه جهت بازسازی اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد : ۲۰ کامیون باری مؤظف به تامین ماسه خانه‌های آواربرداری شده و در شرف بازسازی شده و ۸۰ کامیون نیز در ایام تعیین شده عملیات مذکور را ادامه خواهند داد.

مدیرکل راهداری استان یادآور شد: همچنین فعال سازی اکیپ های گشت راهداری از اولین ساعات وقوع زلزله جهت برآورد خسارات محورها و ابنیه فنی و امداد به زلزله زده‌گان جزو اقدامات اولیه این اداره بود و همچنین ۶ دستگاه کامیون جهت بارگیری چادر و اقلام ضروری با کمک هلال احمر نسبت به توزیع در روستاهای زلزله زده اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت: عملیات آواربرداری روستای خنجرخان از ۱۶ مهر شروع و در مورخ ۲۰ مهر با تخریب و آواربرداری کامل ۶۰ واحد مسکونی و دامی به اتمام رسیده و بلافاصله ماشین آلات به روستای سیدتاج الدین منتقل و هم اکنون درحال آواربرداری در این روستا هستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401072714682
  • خبرنگار : 50136