لیگ برتر والیبال ایران؛

شهداب یزد میزبان و ایفا اردکان میهمان هفته پنجم

تیم والیبال شهداب یزد و ایفاسرام اردکان دو نماینده والیبال استان یزد در لیگ برتر این رقابها، در چارچوب هفته پنجم بازیها از ساعت ۱۶ فردا مقابل حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.

پنجمین هفته از لیگ برتر والیبال کشور فردا چهارشنبه ۲۷ مهرماه در شهر های مختلف کشورمان پیگیری می‌شود و نمایندگان استان یزد نیز باید در خانه و خارج از خانه به مصاف حریفان خود روند.

تیم شهداب یزد که عنوان قهرمانی فصل گذشته را با خود به یدک می کشد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل نیز به حساب می‌اید، پس از شکست حریف اصفهانی خود یعنی گیتی پسند در هفته گذشته و طی یک بازی پر افت و خیز، این هفته در سالن اختصاصی خود به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

دیگر نماینده استان یعنی ایفاسرام هم که بازی هقته قبل خود را در خانه واگذار کرده بود، در گرگان با پاس این شهر رقابت خواهد کرد.

هر دو دیدار نمایندگان والیبال استان از ساعت ۱۶ و همانند هفته‌های قبلی پشت درب‌های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

به گزارش ایسنا، تیم شهداب یزد با چهار بازی و ۶ امتیاز در رده ششم و ایفاسرام اردکان با یک بازی کمتر و ۴ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1401072614517
  • خبرنگار : 50463