اولین جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی/۵۵

جشنواره ملی زرشک؛ آغاز یک تحول اقتصادی پایدار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: جشنواره ملی زرشک سرآغاز یک تحول عظیم در اقتصاد پایه خراسان جنوبی است.

جواد اشرفی، امروز پنج شنبه ۲۱ مهر در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی زرشک در شهرستان زیرکوه اظهار کرد: برگزاری این جشنواره تنها برای یک شهرستان و یا منطقه‌ای خاص تحول آفرین نیست.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه جشنواره ملی زرشک، یک جریان تازه در تحول اقتصاد پایه کشاورزان استان خراسان جنوبی است، افزود: جشنواره اقتصاد پایه تمام خراسان جنوبی را متحول می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از عرضه محصول زرشک خراسان جنوبی در فرودگاه مهرآباد، استان همدان، فارس و اصفهان و سایر استان‌های کشور خبر داد و گفت: غرفه‌هایی از شهرداری و تعاون روستایی استان های کشور اجاره و محصول زرشک استان در حال عرضه و معرفی است.

وی با اشاره به تولید محتوای برنامه‌های تلویزیونی با موضوع زرشک استان، گفت: در هفت روز جشنواره 9 کمیته پای کار هستند و کمیته های بازارسازی و گردشگری نیز در پایان جشنواره برنامه‌هایی را اجرا خواهند کرد و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس و سرایان نیز گفت: نهضت بزرگی که شروع شده نشان از تفکر انقلابی است، هر کجا در کشور پیشرفتی داشته، این پیشرفت چشمگیر بوده و نشان دهنده این است که ما حرف امامین انقلاب را فهمیده ایم، اگر معیشت مردم دچار مشکل است دلیل آن این است که به فرمایشات رهبری سال ها دقیق گوش نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز در نقطه نقطه استان خراسان جنوبی شاهد تحول بزرگ هستیم و در زیرکوه اخبار خوبی در حوزه بهداشت و درمان، در حوزه زیرساخت ها، برق و آب شنیده می شود که نشان از حرکت انقلابی مردم است.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس و سرایان افزود: رمز پیشرفت و توسعه کشور این است که باید درست فرمایشات رهبری را گوش و به آن عمل کنیم؛ چراکه همه چیز برای یک تحول بزرگ آماده است.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401072111208
  • خبرنگار :