امنیت؛ زیرساخت پیشرفت و توسعه

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: اعتقاد داریم که اگر در جامعه‌ای امنیت باشد باید پیشرفت و توسعه نیز شکل بگیرد که با تدابیر فرمانده معظم کل قوا این امنیت را در سطح کشور داریم.

سردار ناصر فرشید، امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: پلیس حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و توانستیم اجرای مأموریت‌های متعدد داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با موافقت رهبر معظم انقلاب، ساختار نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کل ارتقاء یافت و پلیس با این اعتماد مصمم‌تر می‌شود که خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی  با بیان خدمتگزاری پلیس از نقطه صفر مرز تا عمق کشور، گفت: در اعتقادات و باورهای دینی ما است که از معصوم(ع) نقل شده که اگر خداوند برای بنده‌اش خیر بخواهد نیاز بنده‌اش را در دستان او قرار می‌دهد و امروز خداوند را شکر می گوییم که این اعتماد را به دست آوردیم که روزانه در سطح کشور بیش از ۳۰ هزار خدمت و مأموریت را در زمینه های مختلف انجام دهیم.

فرشید با اشاره به نامگذاری هفته فراجا در سال جاری با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس»، یادآور شد: پلیس جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش جامعه در کف دست گذاشته و شبانه روز تلاش می‌کند تا عده‌ای هنجارشکن این امنیت و آرامش را برهم نزنند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401071708453
  • خبرنگار : 50026