فروش ویژه دیسک و صفحه اصل ام وی ام، لیفان، چری و جک

افزایش بیش از حد قیمت لوازم یدکی اساسی خودرو از جمله دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام و جک، کارد را به استخوان بسیاری از رانندگان و مالکان این اتومبیل‌ها رسانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شیکاست، ما در این مطلب سعی داریم صرفه‌جویی هر چه بیشتر در هنگام خرید لوازم یدکی و مصرفی ماشین را به شما آموزش دهیم.

خرید دیسک و صفحه ارزان چینی یا برندهای اصل خارجی؟

این سوالی است که شاید ذهن بسیاری از خریداران دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام، جک، لیفان و چری را به خود مشغول کرده باشد. بهترین جواب برای این سوال، توجه به بودجه فرد و قیمت قطعه مورد نظر خواهد بود. به عنوان مثال برندهای اصلی دیسک و صفحه کلاچ جک s5 که شامل والئو، پی اچ سی (phc) و ده‌ها برند دیگر می‌شود، قیمت نسبتا بالایی دارند. طبیعتا بالا بودن قیمت این برندها، از گزینه‌های خرید افراد می‌کاهد و آن‌ها ناچارا به سراغ برندهای چینی یا دیگر مدل‌ها که از قیمت پایین‌تری برخوردارند، خواهند رفت. با این حال فروشگاه‌های بزرگی همچون شیکاست، با حذف کلیه واسطه‌ها از زمان ورود کالای یدکی به ایران تا هنگام تحویل به مشتری، قیمت لوازم یدکی و مصرفی مورد نیاز اتومبیل‌های چری، لیفان، ام وی ام و جک را تا جای ممکن کاهش می‌دهد.

مقایسه دیسک و صفحه کلاچ شرکتی با مدل‌های وارداتی دیگر

دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام، نقش کلیدی در این اتومبیل‌ها ایفا می‌کند و استفاده از مدل‌های نامرغوب، ممکن است آسیب‌های شدیدی را به سیستم کلاچ این خودروها وارد نماید. بزرگ‌ترین مزیت خرید قطعات یدکی اصل شرکتی نسبت به مدل‌های دیگر، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن شرکت در قبال کالای فروخته شده است. در واقع خرید از شرکت‌هایی مثل شیکاست، می‌تواند اطمینان خاطر مشتری بابت گارانتی و ضمانت‌نامه کالا را بالا ببرد. از طرفی دیگر این شرکت‌ها به واسطه افزایش اعتبار خود نزد مشتریان، هیچ‌گاه اجناس تقلبی و بی‌کیفیت را در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند.

فریب برچسب‌ها و بسته‌بندی دیسک و صفحه‌ غیر اورجینال را نخورید!

اولین عاملی که در هنگام خرید کالای یدکی از جمله دیسک و صفحه کلاچ اصل بایستی به آن دقت کنید، لوگو، هولوگرام و بسته‌بندی قطعه مورد نظر است. فروشندگان اجناس تقلبی برای خوب نشان دادن محصولات خود، از برچسب‌ها و آرم شرکت‌های اصلی استفاده می‌کنند. به همین دلیل بهترین راه برای پی بردن به اورجینال یا غیر اصل بودن قطعه، وجود بارکد و نمایش اطلاعات محصول پس از اسکن کردن بارکد و در نهایت، توجه به پلمپ بودن بسته‌بندی لوازم یدکی است. هر چند که اجناس تقلبی همیشه راهی برای ورود به بازار پیدا می‌کنند، اما اطلاع از موارد گفته شده، می‌تواند درصد خرید کالای غیر اصل به وسیله افراد عادی را کاهش دهد.

چرا لوازم یدکی ارزان‌قیمت ام وی ام و جک پرهزینه‌تر هستند؟

ذهن بسیاری از افراد با دیدن کلمه صرفه‌جویی، ناخودآگاه به سمت خرید کالاهای ارزان‌قیمت می‌رود. اما بهتر است که بدانید صرفه‌جویی را می‌توان با عبارت یک بار خرید کردن، توصیف نمود. در واقع تجربه‌ها نشان می‌دهد که خرید کالای ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت، شاید در نگاه اول هزینه‌ کمتری بر فرد تحمیل کند، اما تعداد دفعات تعمیر و تعویض قطعه را افزایش می‌دهد و همین موضوع، باعث بالا رفتن هزینه‌های جاری خودرو می‌شود. به همین دلیل معمولا افراد تعمیرکار توصیه می‌کنند که با خرید مدل‌های اصلی دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام، از شر دغدغه‌هایی مثل هزینه‌های تعمیر و اصل بودن قطعه خلاص شوید. چرا که این‌گونه مدل‌ها تا چندین سال و بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی بر روی اتومبیل شما کار خواهد کرد.

شیکاست، فروشگاهی بزرگ با ارائه قیمت و کیفیت متمایز

خرید آنلاین قطعات خودرو از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی شیکاست، از چندین جهت حکم معامله برد برد را برای شما عزیزان خواهد داشت. اول این که شیکاست، تنها فروشگاه تخصصی فروش لوازم یدکی و مصرفی اتومبیل‌های چینی چری، لیفان، جک و ام وی ام در داخل کشور به شمار می‌آید. مورد دوم کیفیت برندهای موجود در این مرکز است که در سالیان متوالی، توانسته‌اند رضایت حداکثری خریداران را جلب نمایند. همچنین سفارش و خرید آنلاین از فروشگاه‌هایی مثل شیکاست، باعث صرفه‌جویی در پول و از همه مهم‌تر زمان شما می‌شود. چرا که فروشگاه قطعات خودرو شیکاست، قیمت به‌روز کلیه لوازم یدکی و مصرفی اعم از دیسک و صفحه کلاچ را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. نهایتا بخش جذاب ماجرا، تخفیف‌های شگفت‌انگیز و مشاوره آنلاین قبل از خرید همراه با پشتیبانی رایگان بعد از ثبت سفارش این فروشگاه است. به همین دلیل شما با سفارش قطعه از این مرکز، لذت خریدی بدون دغدغه را خواهید چشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401071306223
  • خبرنگار : 30188