افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ساری

مدیرعامل شرکت روغن موتور کیمیا اسپیدی قشم از افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در ساری خبر داد و گفت: ارائه کالای باکیفیت و رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس‌ها در دستور کار این شرکت قرار دارد.

احمد هاشمی در مراسم افتتاح شعبه عرضه مستقیم محصولات روغن موتور اسپیدی در سالن اجتماعات شرکت آورتا واقع در ساری بلوار فرح آباد بسمت بابلسر شهرک صنعتی مصطفی خمینی، با بیان اینکه این بیستمین شعبه شرکت در کشور است که فعال خواهد شد، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه، رساندن کالای باکیفیت به دست مردم و ثانیا کوتاه کردن دست افرادی است که در بازار روغن تخلفات سودجویانه زیادی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تنش‌های به وجود آمده در بازار روغن، هدف دیگر تاسیس این شعبه در مازندران را بحث قیمت این روغن‌ها دانست و افزود: برخی اوقات شاهد توزیع روغن با قیمتی بسیار گزاف هستیم که به این وسیله، رساندن روغن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت روغن موتور کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه موضوع مهم توزیع عادلانه است بیان کرد: در ابتدا عرضه کالای باکیفیت به دست مشتریان، دوم جلوگیری از احتکار و تقلب که در صنعت روغن ممکن است اتفاق افتد و در پایان توزیع عادلانه روغن در سطح کشور از اهمیت افتتاح شعبه عرضه مستقیم در ساری بوده که با این سیاست به دنبال توسعه شرکت هستیم. 

هاشمی از راه اندازی شعب دیگر شرکت ظرف یکسال آینده در سراسر کشور خبر داد و گفت: یک ماه آینده شعبه گیلان نیز راه اندازی می‌شود. همچنین ۱۰ شعبه دیگر نیز در حال راه اندازی است که در تلاشیم تا آبان ماه شعبه های دیگر در آذربایجان غربی، گلستان، سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها تا اوایل سال ۱۴۰۲ راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه در این استان ها ضمن توزیع روغن با کیفیت و با صرفه اقتصادی، اشتغال هم ایجاد شده و حدود ۳۶۰ نفر کارگر در شرکت های سراسر کشور مشغول به کار هستند خاطرنشان کرد: با این توسعه شعب در مازندران و سایر استان ها تعداد افراد مشغول به کار نیز افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت روغن موتور کیمیا اسپیدی قشم درباره تاثیرا قتصادی این جریان در کشور گفت: در بازار روغن ظرف یکسال گذشته به دلیل عدم حضور شرکت اسپیدی، مصرف کنندگان مجبور به خرید روغن، مضاف بر مصرف خود بودند که این کار اجحاف در حق مصرف کنندگان بود اما با حضور خود از اینگونه مشکلات جلوگیری کرده ایم و روغن ها را با قیمت مصوب به صورت مستقیم به اتوسرویس ها ارائه می‌کنیم و هیچ‌گونه اجباری در خرید کالای اضافه نیست و سفارش خدمات در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

هاشمی در پایان با بیان اینکه بازارهای روغن‌ روسیه را هدف قرار داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم صادرات را آغاز کنیم، تاکید کرد: در بخش روغن‌های فینیش نیز می توانیم وارد شویم و این محصولات را نیز به بازار عرضه کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401062921586
  • خبرنگار :